360 2.0 red blok carb versie 1986
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- BartJu
- Offline
- Elite-lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 208
Iets uitbundiger:
Inderdaad kunnen ontsteking en carb de boosdoener zijn. Maar iets meer info kan helpen bij de beeldvorming. Op basis van de verstrekte informatie is niet echt een indicatie te geven.
Heb je de wagen al langer? Onstond het probleem ' ineens' of geleidelijk? Is er iets verandered/gebeurd aan/met de auto toen (die 2 weken geleden)? Wanneer is de ' soms' bij afslaan? Stationair of juist bij vraag naar vermogen? Is het juist met nat weer of met droog weer, of met alle weer? Hoe ruiken de uitlaatgassen, ruik je nog benzine (te rijk)? Start de motor wel goed? Hoe loopt ie stationair?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Andere verdachte kan de benzinepomp zijn, als die te weinig opbrengst heeft trek je idd de vlotterkamer sneller leeg dan dat de pomp hem vullen kan.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- BartJu
- Offline
- Elite-lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 208
ZIjn nieuwe tanks nog vindbaar/betaalbaar? Goed gebruikt is er ook. En hier op het forum staan ook berichten over het behandelen van de tank. Als ik me goed herinner is er heel wat reddingswerk mogelijk als je de tank eronder vandaan hebt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
vervangen en de ophangbalk te reviseren. De tank van een injectiemotor heeft interne slangetjes die van en naar de swirlpot en de aansluitingen rechtsonder gaan. Die slangetjes rotten weg, waardoor de
aanzuiging bij een bijna lege tank (en in combinatie met bochten rijden) wegvalt. Een carburateurnotor zuigt via de vlotter van boven aan vanuit de swirlpot.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- BartJu
- Offline
- Elite-lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 208
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.