Informatie limited slip differentieel

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-09-2019 20:39 #635216 door V300 register
Informatie limited slip differentieel is gemaakt door V300 register
Wij hebben een Volvo 360 GLT uit Zwitserland met een origineel geleverd limited slip differenteel.
Daarvoor zijn wij op zoek naar technische informatie waaronder slijtage maten - voorspanning voor het monteren en juiste type differntieel olie.

Wie kan ons helpen?

Met vriendelijke groeten,

Monique & Eugene Wijnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-09-2019 01:26 #983067 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Informatie limited slip differentieel
Oei, dat is zeldzaam zeg. ik het het ooit in een foldertje gezien. Maar echt technische info stond er niet bij. Hoop dat je het snel boven water krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-09-2019 09:59 #983071 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Informatie limited slip differentieel
Via het ledenmenu heb ik de "montage handleidingen accessoires" documentatie gevonden , maar er ontbreken in de "montage sperdifferentiëel documentatie" helaas veel pagina's waarnaar verwezen wordt.
Er staat bijvoorbeeld:
"Follow the instructions stage by stage from pages 10-16.", maar die pagina's 10 t/m 16 kan ik zo 123 niet vinden.
Ook wordt er verwezen naar het "Volvo service handboek", maar er wordt geen hoofdstuk genoemd. Ik heb ook nog even in het modernste ingescande onderdelenboek gezocht, in de buurt van het hoofdstuk transmissie, maar daarin geen LSD (Limited Slip Differential) differentieel gezien.
Misschien meer geluk bij een ouder onderdelenboek. Mocht ik nog wat relevants tegenkomen dan zal ik het hier plaatsen.
Hier is de link (alleen beschikbaar voor v300 clubleden): volvo300club.nl/downloads/download.php?b...ieel%20-%20duits.pdf

Hierin staat onder andere: "Fill the axle only with special oil, Veedol ax 30" dus dat is in ieder geval één antwoord op een vraag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-09-2019 21:22 #983138 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Informatie limited slip differentieel
Hallo robert, bedankt voor de reactie. Kunnen allleen de link niet openen omdat we niet verder komen met de inlog op de algemene website. Geen idee hoe we daar door heen komen:).

Wellicht dat je ons hierbij kunt helpen.

Hartelijke groet Monique en Eugene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets