Terminals

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-02-2015 17:38 #633590 door V300 register
Terminals is gemaakt door V300 register
Wat voor terminalstekkers zitten er op onze volvo's? Ik heb het dan over die drie dikke die aan beide kanten van de zekeringkast zitten. Kan je de individuele draden uit de blokken trekken? Wat voor crimper heb je nodig om er nieuwe connectors op te zetten?

??n van die blokken is nl eens te heet geworden denk ik en geeft regelmatig slecht contact (relais die wild beginnen te klikken). Ik zou hem graag volledig herbouwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-02-2015 20:17 #956068 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Terminals
Weet er niemand hoe ik de draden uit die blokken kan halen zonder brokken te maken? Ik heb vandaag nog eens even zitten foefelen, maar ik vrees dat ik iets ga afbreken. Is er ergens een lipje dat je opzij moet duwen ofzo?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
13-02-2015 22:47 #956069 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Terminals
daar heb je speciale hulpstukken voor nodig in ieder geval voor de ronde stekkerbussen voor de rechte kan je met een hele fijne platte schroevendraaier het lipje omlaag duwen om de stekker uit de stekkerblok.

Om de draden weer van nieuwe stekkers / bussen te voorzien heb je een speciale krimptang voor onge?soleerde stekkers nodig.

de hulpstukken en tangen zijn te vinden bij bedrijven die elektrische panelen bedraden maar of je ze mag lenen dat zal wel niet gaan en om ze zelf te kopen, dat wordt een duur aanbesteding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
14-02-2015 13:36 #956073 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Terminals
Nicholas, ik weet niet waar je woont en welk bj je auto is, maar ik heb een paar slopers achterom staan tegen een vergoeding kan je de kabel boom van eentje eruit halen eventueel met de zekeringenkast
stuur me een PM als je interesse heb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets