5-deurs voorstoelen ombouwen naar 3-deurs

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-05-2018 22:55 #634866 door V300 register
5-deurs voorstoelen ombouwen naar 3-deurs is gemaakt door V300 register
Goedenavond allemaal,

Hoe zijn jullie ervaringen met het ombouwen van 5 deurs stoelen om geschikt te maken voor een 3 deurs auto?

Ik hoor jullie graag!

Groeten, Bryan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-05-2018 01:18 #975256 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic 5-deurs voorstoelen ombouwen naar 3-deurs
Zou waarschijnlijk niet heel moeilijk zijn om er zo in te zetten. (verwacht ik). Alleen om dan achterin te gaan zitten zonder dat je de stoel snel schuin kan wegklappen wordt nog een uitdaging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-05-2018 08:00 #975257 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 5-deurs voorstoelen ombouwen naar 3-deurs
Waar ik benieuwd naar ben is of het mogelijk is om de kantelstand van de 3-deurs op de 5-deurs stoelen te krijgen?

Of bijvoorbeeld dat de bekleding over tr bouwen is op de 3 deurs stoelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-05-2018 08:13 #975258 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 5-deurs voorstoelen ombouwen naar 3-deurs
Ja dit kan, je moet dan uitgaan van de stoelframes uit de 3deurs en daar de 5deurs bekleding op overzetten; mbt de lendesteun zit er vaak nog wel wat fabricagewerk in

Voor wat betreft de achterbank zijn de zittingen uitwisselbaar (wel de ronde hoeken voor lief nemen), vanuit een sedan dient de achterplaat ook vervangen te worden bij plaatsing in een hatchback

Om een interieur uit een 340/360 in een 343 goed te krijgen is iets meer werk maar daar ga ik hier nog even niet op in

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets