Klokkenwinkel

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-11-2003 20:21 #624216 door V300 register
Klokkenwinkel is gemaakt door V300 register
Even een vraag,kan iemand mij vertelen hoe ik mijn 340 standaard klokkenwinkel er uit kan haalen en er vervolgens een in te zetten met eco,toerenteller en temperatuur meter. En of er al standaard stekkers in zitten voor bv: toerenteller of eco meter??
Al vast bedankt
Groeten Bart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-11-2003 21:56 #636660 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Klokkenwinkel
Toerenteller is plug and play.
Twee bovenste schroeven losdraaien aan de bovenkant van het dashboard. Metalen strip verwijderen. KM kabel losmaken, voorzichtig, het is een bajonetsluiting dus kwartslagdraaien en lossen. Twee stekkers (plat wit)aan de onderkant van de dash loshalen. Daar kom je via de onderkant door de kappen los te halen dmv de trek pennen. Dan voorzichtig kantelen door het stuur naar je toe halen. PASOP voor het stiftje van je dagteller.....Andersom de nieuwe monteren en genieten van je toerenteller. De rest van het werkend maken van de temp- en econometer staat her en der op het forum beschreven maar ik heb daar zelf nog geen ervaring mee. SUC6!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-11-2003 02:52 #636659 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Klokkenwinkel
zo fred het is gelukt hoor zelfs de econ meter werkt gewoon een T splitter van een cruise control tussen mijn vacuum slangetje gedaan en vervolgens op het kleinere mondstukje een stuk aquarium luchtslang gemonteerd en die weer aan de econ en hij doet het,weet alleen iemandt of er nog universeele sensors op een temp meter kunnen of dat dat echt orgineele moet zijn vriendelijke groeten Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets