× (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

veiling

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-11-2020 22:16 #635443 door V300 register
veiling is gemaakt door V300 register

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-11-2020 22:54 #988530 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic veiling
Dit is een veiling die op 2 december afloopt, dus het lage bedrag zal nog wel op kunnen lopen.

Het bedrag op marktplaats is een soort clickbait startprijs.
Desalniettemin een mooi exemplaar, ik heb zelf toevallig nog een handgeschakelde 340 DL sedan in exact dezelfde kleurstelling van binnen en buiten, uit 1987.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-11-2020 09:47 #988532 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic veiling
Die ziet er hartstikke leuk uit. Mooie kleur. Alleen even de bumper poetsen. ;)

Let wel op de bijkomende kosten bij dit soort veilingen. (veilingkosten à 20% en nog eens €150,00 extra kosten).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-11-2020 12:21 #988535 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic veiling
Wou hem net erop zetten... Hoeft dus niet. Als je hem voor 1000 euro hebt ben je dus 1350 euro kwijt. Hij staat nu op 605 euro. Ik denk dat als hij gemaakt is zo 3000 op kan leveren. Hoeft waarschijnlijk niet veel aan te gebeuren en het meeste kun je bij deze auto zelf doen. De motor start, dus wellicht wat laswerk, voorband lek? of leeg?

Je moet wel nagaan dat je kans hebt dat je een sleper moet regelen. Maar al met al denk ik dat je nooit meer kwijt bent dan 500 euro om hem te maken. Beste kun je van te voren zelf kijken. Op de bekende plekken. Hij mag gewoon rijden, want er zit nog apk op. Kun je hem daar meteen wegrijden kost het niks.

Meestal zijn dit buitenkansjes. Ooit eens dat programma op TV gezien over deurwaarders. Ja ik weet niet of die rijd. Ik geef u er 150 euro voor. Deurwaarder: nee das te weinig. Oke 200 dan. Prima. Deurwaarde verteld vervolgens dat hij ook voor belangen van de eigenaar van de auto op moet komen. Nau, die auto was echt geen 200 euro waard maar een veelvoud... Dat is hier ook. Iemand die zijn huur of wat niet heeft kunnen betalen maar wel een auto die op marktplaats vele malen meer opbrengt. Nu twijfelen mensen, maar dat komt omdat die deurwaarde geen flauw idee van de staat van die auto heeft. Maar dat kan best wel eens meevallen. Zelf kijken, wellicht is die gewoon 2500 euro of meer waard in huidige staat. Als je hem dan voor 1000 mee kunt nemen...

Ik denk dat die richting de 1000 euro gaat zonder veiling kosten. Maar dan nog 1350 euro voor zo,n gaaf exemplaar is echt niet te duur. Zou gewoon langs gaan. Dorpels bekijken, wielkasten bekijken. Geen roest, helemaal een koopje.

Zou wat zijn als het de auto van een clublid is. Iemand die je weet dat die in love with his car is, en er keiveel aan gedaan heeft maar financieel aan lager wal is geraakt. En dat vervolgens zijn auto in beslag wordt genomen om voor een rotbedrag om internet via een veiling verkocht te worden. En dan aan een ander clublid die hem dan heeft voor een appel en een ei. Zie het nu al voor me...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-11-2020 12:33 #988536 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic veiling
Voor 3000 Euro mag je mijn 3-deurs 360 injection uit 1988 op komen halen.
Heeft nog een klein jaar APK en rijdt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-11-2020 12:41 #988537 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic veiling
Ja klopt zie het nu 88 geen 87. Dan is dat teveel. Maar dan nog is die zeker 2000 waard als die goed is. Punt is je weet niet of die goed is, dus nu bieden zou ik nooit doen. Gewoon kijken, daarna bieden, want meer dan 1000 zal er toch niet op geboden worden.

Kan ook een overlijdens geval zijn, en vervolgens geveild.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-11-2020 12:54 #988539 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic veiling
Snap niet hoe die 300 series op die veilingen komen, heb het ook geprobeert met die knal rode, maar werd geweigerd omdat hij onder een bepaalde waarde zat. Alleen auto’s vanaf €5000 werden geaccepteerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-11-2020 13:02 #988540 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic veiling
Ja als je hem zelf aanbrengt. Daarom denk ik ook dat hij gewoon van een deurwaarde komt en niet van een particulier. Sterker nog op de eigen website van classic car waar alle veilingen staan staat hij niet eens op! Zo van die ga ik er niet opzetten hier. Hij staat enkel bij BVA.

Overigens zijn er zat 340,ers waar ze veel voor vragen. Ook hier op het forum bij advertenties. Bij sommige denk ik, dat krijg je er nooit voor zelfs al haal je er 1500 euro af. Dus dat betekend dat vraag en aanbod prijzen veel uit elkaar liggen. Veel meer dan 10 jaar geleden.

Waar het eerst enkele 100 euro uit elkaar lag is het nu in de 1000 of meer. Das flink.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-11-2020 13:04 #988541 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic veiling

François;258794 schreef : Voor 3000 Euro mag je mijn 3-deurs 360 injection uit 1988 op komen halen.
Heeft nog een klein jaar APK en rijdt.


Nou idd zeg.. zou er mijn 87'er 360GLE ook wel voor weg doen hoor :hmmz:
Ik zou voor deze 340 in elk geval nog zeker geen 4 cijfers betalen :f

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-11-2020 13:15 #988542 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic veiling
Jullie zitten meer in de juiste prijzen denk ik. Ik zie enkel prijzen waarvan ik denk huh. Die winner bijvoorbeeld hier op het forum bij advertenties voor 4500 euro... Als ik die van mij ook daarvoor kan verkopen..... Kom hem dan maar meteen halen. Voor de helft minder mag ook. Dat het te duur is zie ik ook wel. Maar hoeveel te duur dat zie ik niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets