× (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

'81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!

Lees meer
27-09-2019 10:42 #983190 door Justin Kiers
Beantwoord door Justin Kiers in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
De 345 is nergens te vinden. De verkoper vroeg mij of er misschien mensen in de club zitten die er belang bij hebben, de tekst was van hem, hij weet meer van de auto dan ik. Ik snap de verwarring, en dat moderators een beste klus hebben en ook gewoon vergissingen kunnen maken. Maar is het misschien een idee om eerst de vraag te stellen wat het topic nou daadwerkelijk inhoudt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-09-2019 11:08 #983191 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!

Robert340;256126 schreef :
@Bart Bedankt voor je feefback. Er stond geen link bij en ik nam aan dat dit topic de advertentie zelf was. Of hij nou eigenaar is of voor iemand een object in consignatie verkoopt dan maakt dat volgens mij geen verschil.
Er was geen externe advertentie genoemd. En je aanname dat ik mij vergis, dat betreur ik natuurlijk. Ik probeer naar de regels te handelen.

Ik stel voor dat de TS/OP (JKiers) een advertentie in de advertentie rubriek aanmaakt en hier een link plaatst of een link naar een externe advertentie, dus op de huidige manier.
En sorry als dit bot overkwam, dat is zeker niet mijn bedoeling geweest.


Als eerste wil ik even gezegd hebben, het is geen kritiek, maar ik vind het wel belangrijk om het een beetje gezellig te houden op het forum. Ik wilde maar gewoon aangeven dat mensen fouten kunnen maken of dingen verschillend kunnen interpreteren. Misschien was ik een beetje te fel (VKB-stress denk ik :crazy1:), maar het is zeker geen verwijt naar jou of Jkiers toe.

Als er een advertentie voor iemand anders wordt geplaatst kan de eigenaar van de auto zelf een gastenadvertentie laten maken. Dit is een beetje een grijs gebied denk ik, want het is in principe niet de bedoeling dat een clublid een auto van iemand anders te koop gaat aanbieden.

Ik denk dat het niet zo'n goed idee is als Jkiers zelf een advertentie maakt, en vervolgens de link hier post. Dat is dus in principe een link plaatsen naar een eigen advertentie, en volgens mij worden die topics ook altijd gesloten.

Ik zou Jkiers willen adviseren even een mailtje naar advertentiebeheer te sturen, dan kunnen we samen even kijken hoe we een goede advertentie op de juiste manier neer kunnen zetten zonder dat dit tegen de forumregels of advertentieregels in gaat.
Als ik in de rol van advertentiebeheer een advertentie voor derden plaats kan iedereen die dat wil de link hier bovendien posten zonder dat dat discussie op kan leveren.
Ik denk dat van die oplossing iedereen blij wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-09-2019 17:38 #983197 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!

JKiers;256130 schreef : De 345 is nergens te vinden. De verkoper vroeg mij of er misschien mensen in de club zitten die er belang bij hebben, de tekst was van hem, hij weet meer van de auto dan ik. Ik snap de verwarring, en dat moderators een beste klus hebben en ook gewoon vergissingen kunnen maken. Maar is het misschien een idee om eerst de vraag te stellen wat het topic nou daadwerkelijk inhoudt?



Deze rubriek is bedoeld om mensen te wijzen op interessante advertenties en hierover te discussiëren. Niet om advertenties te plaatsen.
Robert heeft hier dus juist gehandeld! Wellicht alleen niet zo subtiel met meerdere uitroeptekens. Maar wel volgens de regels ;) :)

Voor iedereen kort samengevat nogmaals de regels (zie ook de sticky boven in de rubriek)

- advertentie plaatsen: dat kan op de website. Zowel voor leden als niet- leden. Leden kunnen dit direct, niet-leden na goedkeuring door de advertentiebeheerder.
- forum interessant advertentie rubriek: hier kun je mensen wijzen op een bijzondere advertentie die je online hebt gezien. En discussiëren.


Advies voor bovenstaande: plaats een advertentie op de website :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-09-2019 17:43 #983199 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!

Steven340;256120 schreef : Toch vind ik het wel jammer dat het gewoon niet op het forum kan.

Eigenlijk doet elk forum dit, je kunt er dan ook makkelijk op reageren.
Behalve wij.

Had net deze 345 GLS gezien, echt een bijzondere auto.


Kunnen we het niet gewoon gezellig houden?
Lekker boeiend als iemand er zoiets op zet, zeker zoiets unieks als dit, dat mag best gedeeld worden vind ik.


Dit is in het verleden een bewuste keuze geweest, omdat er discussies ontstonden over prijzen (is iets te duur of niet?). Dus juist om het gezellig te houden is het niet toegestaan om te adverteren op het forum.

Op het 850 forum kun je wel adverteren, maar is het niet mogelijk onder deze topics te reageren. Dat zou een optie zijn, maar maakt daarmee de advertentierubriek op de website overbodig.
Bij het 850 forum is hier bewust voor gekozen, omdat het 850 forum en de 850 club niks met elkaar te maken hebben, hoe gek dat ook lijkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-10-2019 18:46 #983234 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
In aanvulling op Mark: in het verleden werd een verkoper of zijn waar geregeld in het topic compleet afgefakkeld. Dat maakt het forum niet gezelliger, verkopers haakten af of waren zelfs serieus pissig (en terecht!). Dus, dat dus.


Robert heeft in dezen dus correct gehandeld, waren aanbieden (al dan niet voor een vriend) mag op onze advertentie-pagina's op de website :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets