× (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?

Lees meer
30-04-2019 19:06 #635135 door Justin Kiers
Medeforummers!

Ik ben met wat aan het oriënteren op auto's uit het buitenland halen en hier in Nederland te gaan verkopen met een kameraad van mij. De motivatie hiervoor is zoals jullie misschien al raden: de voorliefde voor de oude Volvo's. Maar ook zeker het reizen wat er bij komt kijken. Ik wil er namelijk naar toe vliegen en terug rijden!

Laat nu het geval zijn dat ik een nette 360 tegenkom in het buitenland, in zéér nette staat, met weinig kms van 1988. Nu wil ik eigenlijk voor ik meteen daar heen ga, een beetje de interesse voor zoiets/deze auto peilen.
In eerste instantie zou ik dan alle service willen bieden, dat houdt in:
- in Nederland, (misschien zelfs wel bij je voor de deur)
- geïmporteerd
- gekeurd
- met onderhoudsbeurt/evt reparaties in dien nodig/wenselijk
Ik verwacht dat ik hem voor zo'n 2500/3000 voor je klaar kan hebben staan, als er iemand is die er belang bij heeft natuurlijk.

Details houdt ik vooralsnog privé, puur omdat ik het zonde zou vinden als hij voor mijn neus word weggekaapt natuurlijk.

Lijkt je dit wat? Reageren mag, via privébericht maar ook via Whatsapp op het nummer 0610040229

Ik ben benieuwd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-04-2019 19:33 #981893 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?
Hou je wel rekening met de belastingdienst en allerlei regelgeving?


Je hebt al een aardig plan in je hoofd zitten / geschreven. Dat maakt je al een ondernemer! Ben je al ingeschreven bij de kvk?


Tuurlijk verdient iedereen wel eens wat ''zwart'' bij met deze hobby, maar ik wil je wel dringend adviseren met de nodige wetgeving rekening te houden. Ik heb helaas (een voor mij negatieve) ruime ervaring met diverse instanties die graag een (groot) deel van je inkomsten willen hebben.



Pas echt op, ze weten je zo te vinden. Naheffingen zijn echt niet tof, en die kosten een hele boel geld..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-04-2019 19:35 #981894 door Justin Kiers
Beantwoord door Justin Kiers in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?

VolvoDordt;254451 schreef : Hou je wel rekening met de belastingdienst en allerlei regelgeving?


Je hebt al een aardig plan in je hoofd zitten / geschreven. Dat maakt je al een ondernemer! Ben je al ingeschreven bij de kvk?


Yes yes yes! Ik ben er bekend mee. Het moet allemaal nog uitgewerkt worden natuurlijk, maar daarvoor is deze interessepeiling, of het überhaupt wel interessant is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-04-2019 19:37 #981896 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?
Ah, gelukkig.



Na een forse belastingschuld gehad te hebben waarschuw ik mijn mede hobbyisten liever voordat ze ook naar de kl*te gaan :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-04-2019 19:38 #981898 door Justin Kiers
Beantwoord door Justin Kiers in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?

VolvoDordt;254454 schreef : Na een forse belastingschuld gehad te hebben waarschuw ik mijn mede hobbyisten liever voordat ze ook naar de kl*te gaan :)


Zo, bedankt daarvoor in ieder geval, want daar word je écht niet blij van zeg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-04-2019 20:15 #981899 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?
In ieder geval een mooi avontuur! Toevallig die andere 360 die al een tijdje in Spanje te koop staat? Met die aftermarket houtinleg op de portieren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
01-05-2019 09:07 #981902 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?
Laten we even heel eerlijk zijn; 300-series importeren kun je als hobby erbij gaan doen, maar je kunt er niet echt van leven. Geloof me, iedere keer dat ik een wagen repareerde of reanimeerde van de sloop, moest er onderaan de streep altijd geld bij.
Wetende dat ik er weer eentje gered had van de zekere dood, maakte een beetje goed.

Van de handel leven kan, mits je in de juiste types handelt en de juiste 'types' kent. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2019 09:19 #981905 door Justin Kiers
Beantwoord door Justin Kiers in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?
Haha, ik heb er nergens bij staan dat ik er van wil leven, ik heb er 'toevallig' eentje op het oog!
Maar het is inderdaad onder het mom van, beetje geld verdienen, hartstikke leuk, quitte spelen, donderse mooi, geld erachteraan gooien, leergeld, en een donders mooi tripje achter de rug!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2019 09:54 #981907 door S.P.H Simon
Beantwoord door S.P.H Simon in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?
Ook met de duurdere types is het lastig de kopers met geld betalen liever meer bij een bedrijf.

Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2019 10:07 #981908 door Justin Kiers
Beantwoord door Justin Kiers in topic Zijn er hier mensen die belang hebben bij een 360?

SimonVolvo;254465 schreef : Ook met de duurdere types is het lastig de kopers met geld betalen liever meer bij een bedrijf.


Zeker waar Simon, anderzijds, ik hoef er mijn levensonderhoud niet van te bekostigen, en een 360 met iets meer dan 60k km op de teller lijkt me niet gek voor 3 ruggen toch? :f

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets