Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-09-2016 18:16 #965072 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel

eipmiw;242796 schreef : Helaas is net vandaag mijn scanner naar de gallemiezen gegaan, anders zou ik wat plaatjes hebben toegevoegd.


Vraag eerst of dat mag van Youngtimer, zou ik zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-09-2016 21:51 #965078 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel

François;242798 schreef : Vraag eerst of dat mag van Youngtimer, zou ik zeggen.


Nou kun je op 10 dingen reageren en nou reageer je net daar op...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-09-2016 23:17 #965081 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel
Mooi resultaat. De waardering begint te stijgen en terecht. Ik meen ook prijsstijgingen waar te nemen op internet. Er zijn altijd nog wel aanbiedingen, maar vaak is dat onwetendheid/geen geduld van de verkoper.
Ik ben benieuwd naar de plaatjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-09-2016 23:21 #965082 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel
Jouw naam wordt ook nog genoemd, Erik:): "Erik van Oostveen, een sleutelaar uit de clubgelederen".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2016 12:22 #965084 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel
Nu ben ik zeker benieuwd :) Kan je het artikel mee nemen bij onze volgende afspraak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-09-2016 20:43 #965087 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel

eipmiw;242796 schreef : Het blad is binnen! Het is een erg mooi artikel geworden van 8 pagina's met heel veel foto's. Er worden meerdere clubleden aangehaald die allemaal een vragenformulier hebben ingevuld, foto's hebben opgestuurd en misschien ook zijn geinterviewd (ik zelf niet). Naast mij zelf komen ook Richard van der Pol, Francois Aben en Arian van Bakel aan het woord. Het is echt een lovende tekst en de titel illustreert dat ook: eindelijk eerherstel. Helaas is net vandaag mijn scanner naar de gallemiezen gegaan, anders zou ik wat plaatjes hebben toegevoegd.


Leuk, ben heel benieuwd!
Zomaar een handige tip: De app Office Lens van Microsoft kan ook hele goeie scans maken, snijdt en trekt ze automatisch recht (mits je een telefoon of tablet hebt met een camera waar apps op kunnen).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2016 20:48 #965089 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel
Blad kopeuh!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2016 09:37 #965093 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel
Inderdaad, die moet ik maar eens gaan halen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-09-2016 10:06 #965100 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel
Ik ga deze week ook even de bladenboer langs jongens! Leuk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-09-2016 14:30 #965102 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Youngtimer magazine zoekt eigenaren voor een artikel
Hee, welke is het nou? In de handel heb ik hem niet kunnen vinden en ook hier niet: youngtimer-magazine.nl/?post_type=product

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets