ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?

Lees meer
29-08-2015 16:42 #633780 door Floris Schropp
een goede vriend van me heeft problemen met z'n civic en wil na gestelde diagnose de versnellingsbak laten reviseren. hij kwam uit bij Ren? Walraven te Werkendam versnellingsbakservice.nl/

heeft iemand ervaring met dit bedrijf of tips voor een andere?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-08-2015 19:34 #958275 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?
Wat voor navigatiesysteem heeft die goede vriend dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-08-2015 21:30 #958283 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?
Hmm? Ik denk z'n telefoon. Hoezo?
Denk je dat dit spam is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-08-2015 22:54 #958288 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?
Heb goede ervaringen gehoord met Autrans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-08-2015 23:05 #958289 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?
Autrans weten inderdaad waar ze het over hebben. heb ze wel eens ontmoet bij een beurs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-09-2015 18:33 #958338 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?
check, ik zal het doorgeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-09-2015 19:29 #958498 door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?
Ik heb al 2 versnellingsbakken laten reviseren bij Heuvelink Transmissies
Zeer aardige mensen en goede service

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-09-2015 20:47 #958501 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?
Is wel erg duur hoor reviseren (compleet dan he). Maar wat ik niet snap, echt niet snap dat bedrijven zoals hier bovengenoemde 185 euro ex btw vragen om de versnellingsbak olie te verversen (zonder spoelen) ben ik nu gek, of is dat totaal niet te vergelijken met de Volvo 340, waarbij je de onderste plug losdraait de juiste olie pakt a 8 euro de liter en die in de bovenste plug met een cardanspuit in de juiste hoeveelheid erin doet.... Oke zowel voor als achter bij de vario maar dan is het nog zo klaar.

Laat een garage bedrijf 80 euro per uur rekenen dat is al erg veel, het is een klusje van zeer, zeer ruim gerekend 30 min is dus 40 euro plus de olie. Dat is toch geen 185 ex btw?

Anders wil ik ook wel een handeltje beginnen speciaal voor de Volvo 340 versnellingsbak olie verversen 150 all in.... makkelijk verdient op die manier...

Of ik zit er naast en het is bij zo,n oude wagen als de 340 totaal niet meer te vergelijken met nu. Maar dat lijkt me sterk.

Als ik zo,n rekening krijg dan zeg ik niets, betaal hem maar kom nooit meer terug. Asta la vista baby.... Maar ik zeg er wel bij, iedereen vraagt het hoor van die revisiebedrijven om olie te verversen. Maar dan nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-09-2015 21:18 #958504 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?

Markvictor;237723 schreef : niet snap dat bedrijven zoals hier bovengenoemde 185 euro ex btw vragen om de versnellingsbak olie te verversen (zonder spoelen) ben ik nu gek, of is dat totaal niet te vergelijken


gaat het niet om een flush van een automaatbak? voor een handbakje te verversen vind ik het ook wel vrij veel geld inderdaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-09-2015 22:01 #958508 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic ervaring met revisiebedrijf René Walraven te Werkendam?
een flush van een automaatbak is 2x zo duur.

De Volvo-dealer neemt binnenkort de automaat van m'n 940 onder handen: carterpan er onderuit, schoonmaken, nieuwe pakking en ATF-olie verversen. Dat kost minder dan het bedrag dat Mark hierboven noemt. Let wel; dan heb ik het over de dealer, totaalprijs incl. onderdelen en BTW.

Waarom schoonmaken en verversen en geen flush? Heel simpel: een flush vertrouw ik niet. Er wordt allerhande rotzooi in je bak gepompt. Mijn automaat schakelt nog uitstekend, een goede schoonmaakbeurt van de carterpan en verse olie is dan ruim voldoende.

Laat de aangekoekte prut van de afgelopen 25 jaar en 300.000 km maar lekker aangekoekt zitten, het doet daar niemand kwaad. En als je oplosmiddelen in die bak pompt laat het wel los, wie weet waar het zich dan weer gaat ophopen en verzamelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets