× Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen

Wat zou jij graag willen zien als garagescene?

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-05-2014 20:57 #947540 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat zou jij graag willen zien als garagescene?
Met Eezibleed dus niet. Je haalt het resevoir leeg, vult het met nieuwe remvloeistof, zet het onder druk, en draait je nippels ??n voor ??n open en weer dicht als er schone vloeistof uit komt.
Feitenlijk druk je er dus enkel nieuwe vloeistof doorheen tot de oude uit het systeem is.

Gebruik je het rempedaan dan zuig je ook vloeistof terug vanuit ed rem, dus dan is de kans vrij aanwezig dat je moet ontluchten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
11-05-2014 22:23 #947545 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Wat zou jij graag willen zien als garagescene?
Bij de remmen voor heb ik met "zwaartekracht" ontlucht, bij het los draaien van de ontluchtingsnippel kwam de remolie vanzelf eruit gelopen lekker makkelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-05-2014 22:39 #947546 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat zou jij graag willen zien als garagescene?
Bij mij ging het helaas niet zo goed... ??n nippel zat verstopt, dus daar moet een nieuwe op. En een hoop schilfers in de oude olie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-05-2014 12:05 #947715 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat zou jij graag willen zien als garagescene?
Doe het het liefste met een 2e persoon dr bij.....Dat werkt t makkelijkste vind ik .Heb ook wel zo'n soort setje gehad maar ik was dr niet kapot van.
Maarrrrrr ...... ieder zn meug.Als jij het prettig vindt...vooral gebruiken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-03-2015 19:58 #956547 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat zou jij graag willen zien als garagescene?
Is er een topic waar het vervangen van de rubbers van de bladvering wordt behandeld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-03-2015 09:02 #956555 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Wat zou jij graag willen zien als garagescene?
Ik ben er zeker van dat Wouter 76 dat na de komende technische dag in Leidschendam zal gaan publiceren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-03-2015 19:07 #956570 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Wat zou jij graag willen zien als garagescene?
Ik wou even jouw eventuele reactie afwachten Robert-Jan, nu je dat hebt gedaan kan ik zeker positief op jouw vraag antwoorden Jannick, ik zal mijn camera meenemen en er zo veel als mogelijk is tussen het klussen door foto's van nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-03-2015 20:12 #956573 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat zou jij graag willen zien als garagescene?
Ik zeg: kleppen stellen B200.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets