× ook voor roestpreventie en laswerk

Renovatie keienvanger

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-08-2017 19:55 #634548 door V300 register
Renovatie keienvanger is gemaakt door V300 register
Ik hoop dat de foto's nu ook in dit bericht staan ????
Afgelopen week dacht ik laat ik de keienvanger eens onderhanden nemen, kleine plekjes waren zichtbaar onder de bodyschutz door. Ik op de brug vol goede moed aan de slag met een verfkrabber en zoals iedereen hier weer stopt het niet bij één plekje als je de verf weghaalt. Er is altijd meer, zo ook hiee. Over bijna de gehele lengte was de keienvanger door en door rot. Zowel binnen als buitenplaat. Er hoopte zich namelijk erg veel zand ( en zout) op tussen deze lagen.
Na uren zware arbeid hebben we (pa en ik) er nieuwe stukken ingelast, afgewerkt met alsi 12 en weer mooi in kleur gespoten, wat je niet ziet weet je ook niet. Blij mee :) nu kan ik voorlopig weer vooruit.
Mocht je nog een adresje zoeken voor het in kleur laten mengen van 2k autolak in spuitbus(!) kijk eens bij PaintPoint franchise ondernemingen, zit er vast een in de buurt. Heel handig als je af en toe een plekje bij werkt hoef je niks aan te maken









Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-08-2017 00:51 #971940 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Renovatie keienvanger
Mooi werk Gerben!

Om helemaal eer te hebben van je werk: die berg zand komt in die balk via de twee grote vierkante gaten aan de achterzijde van de balk. Dichtmaken doe je zo: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=8736

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-08-2017 14:41 #971960 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Renovatie keienvanger
Dankjewel! Goede tip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets