× ook voor roestpreventie en laswerk

Ongeluk

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-01-2004 18:49 #624584 door V300 register
Ongeluk is gemaakt door V300 register
Nadat er vandaag iemand met zn corsa achter op mijn semi-klassieker (340) van 20 jaar oud is gereden en die corsa zo goed als sloop klaar was (heel de voorkant inelkaar bij mij niks te zien) is er met mijn auto het volgende aan de hand: De benzine meter werkt niet meer terwijl er genoeg benzine in zit. En hij slaat af als ik moet remmen. Is dit de flotter die kapot is? Na mijn weten meet deze namelijk niet alleen de hoeveelheid brandstof die er in de tank zit maar regelt ook de toevoer... Heb ik het goed en is het alleen de flotter waarschijnlijk of nog meer? Voor het ongeluk was er nog niks aan de hand! Dus het heeft niks met de afstelling te maken wel met het ongeluk...

Jos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-01-2004 19:13 #640231 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ongeluk
hmmm lijkt niet slim om daarmee door te rijden.
voor hetzelfde geld is je tank beschadigd en kan die elk moment gaan lekken.

Breng het ding naar een garage en laat m op kosten van de veroorzaker controleren + volledig terug in orde maken. het afslaan kan komen door een luchtlek die ontstaan is door het ongeluk (bv carb/spruitstuk los/gescheurd)

trouwens, de vlotter die in de tank zit geeft alleen de benzine stand weer, de vlotter die in de carburateur zit regelt de brandstoftoevoer, en het afslaan bij remmen heeft met geen van beiden iets te maken, dat is een kwestie van valse lucht.

Groetjes Wouter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-01-2004 22:12 #640232 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ongeluk
Hij gaat binnenkort ook naar de garage. En komt er iemand naar kijken. Ben alleen bang dat ze hem total los verklaren. En wat is nu de dagwaarde van z,n auto... Dat is met dit soort auto,s ook al is het niet jouw schuld kun je er nog goed mee genaaid zijn. Maar ja that`s live...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-01-2004 23:19 #640233 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ongeluk
Taxeren laten, dat ding........volgens mij kan dat ook nog na een ongeluk. Je zei immers dat er van buiten niets te zien was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-01-2004 16:29 #640234 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ongeluk
Als je auto in goede staat is en de schade niet zichtbaar, dan lijkt mij de kans dat je auto total los wordt verklaard best klein. Zeker als je tijdens het rijden niets merkt van een onbalans of dat de auto naar een kant trekt.

Bij mij is er een vrachtwagen achterop mijn aanhangwagen gereden met als enige schade een enigszins uit het lood staande trekhaak, deukje in de bumper en een uitgelopen barst in de voorruit. De aanhanger was daarentegen helemaal kapot. Gelukkig heeft die de klap opgevangen.

Mijn garageman heeft samen met een schade-expert de auto bekeken en niet total los verklaard. Al hoewel dat wel afhankelijk is van de staat van de auto. Als ik jou was zou ik 'm wel even poetsen, want bij mij gingen ze wel zeuren over een verweerde lak, maar ja, dat krijg je met een stofjasblauwe 360...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-01-2004 18:05 #640235 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ongeluk
Er is wel schade zichtbaar de bumber is naar vooren geschofen alleen dat is niet iets wat me gelijk is opgevallen. Hij zit er immers nog goed op. En de plaat onder de bumber die is helemaal ophoog gedrukt. Maar ik denk dat total los verhaal wel mee zal vallen. Morgen weet ik meer want dan is de schade exper langsgeweest. Ik zal daar morgen wel over berichten. Maar als je dat vergelijkt met die schade aan die corsa: bumper was er afgevallen, radiateur was lek, twee kapotte koplampen en de moterkap zat in de kreukels. Dus mijn volgende auto word weer zo,n volvo zeker weten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-01-2004 19:34 #640236 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ongeluk
Omdat de uitlaat uit de rubbers was geschoten en die stalen plaat er onder zat sloeg hij telkens af. De schade die is getaxeerd op 550 euro! Voor dat bedrag mogen ze er nog wel een keer tegen aan knallen... Omdat i goed onderhouden was en van de 1e eigenaar was...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets