× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Afscheidsfeest Volvo 300 Club 11 juni Louwman Museum Den Haag

Lees meer
26-04-2023 08:39 #1042578 door Mark Smeets
De inschrijving is GESLOTEN!


De Volvo 300 Club is opgericht in september 2001. Helaas hebben we in 2023 tijdens de ALV met elkaar het besluit genomen dat de club na 22 jaar zal ophouden te bestaan. Wel zullen we verder leven in het 300 registeren onder de vleugels van de Volvo Klassieker Vereniging. Maar we willen nog één keer samen met jullie een feestje vieren. Dit afscheidsfeest van de vereniging willen we graag samen met jullie vieren op zondag 11 juni 2023.

Samen genieten van en praten over onze Volvo 300 en alle mooie momenten die we de afgelopen jaren samen hebben meegemaakt. Daarvoor hebben we dan ook gekozen voor locaties die we in onze geschiedenis eerder hebben aangedaan.


Het programma
Tussen 10.00 uur en 10.15 uur ontvangen wij u graag in Het Louwman Museum met koffie en gebak.
Vanaf 10.30 uur wordt u welkom geheten door onze voorzitter. Aansluitend bent u vrij om door het museum te gaan en is er rond de middag een lunchbuffet.
Vanaf 14:00 start de tourrit welke zal eindigen bij restaurant De Engel in Houten, alwaar we allen gezamenlijk zullen genieten van een BBQ buffet.

Eigen bijdrage en deelname introducees
Het lustrum evenement staat open voor alle leden en huisgenootleden van de Volvo 300 Club.
Ook introducees willen we graag verwelkomen. De bijdrages zijn als volgt:
- V3C clubleden, huisgenootleden: 5 euro p.p.
- De eerste introducée en/of kinderen binnen het gezin: 15 euro p.p.
- De 2e en volgende introducees 50 euro p.p.

Inschrijven

Aanmelden is niet meer mogelijk.

Per e-mail:-

Telefonisch: -

Vermeldt in u aanmelding:
- Naam
- lidnummer
- aantal deelnemers
- eventuele bijzonderheden, zoals dieetwensen

U ontvangt van ons een bevestiging, inclusief het verschuldigde bedrag.

Startlocatie
Louwman Museum

Leidsestraatweg 57
2594BB Den Haag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-04-2023 10:36 #1042590 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Afscheidsfeest Volvo 300 Club 11 juni Louwman Museum Den Haag
Wat fijn dat dit op een zondag is!, denk dat het een mooi moment is om met m'n 343 te komen, die is dan denk ik wel nagenoeg helemaal klaar.
ik heb denk ik wel een hoop gemist, maar blijft dit forum wel online?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-04-2023 13:56 #1042594 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Afscheidsfeest Volvo 300 Club 11 juni Louwman Museum Den Haag
Ik ben er na lange tijd ook weer bij. Ondanks het minder feestelijke reden, leuk om iedereen weer te zien.

Helaas ben ik al al jaren 300- en zelfs Volvo-loos. Heeft iemand een V300 voor me te huur voor dit evenement? [USER="488"]AvdAkker[/USER] ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2023 20:46 #1042610 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Afscheidsfeest Volvo 300 Club 11 juni Louwman Museum Den Haag

AvdAkker;n418607 schreef : Wat fijn dat dit op een zondag is!, denk dat het een mooi moment is om met m'n 343 te komen, die is dan denk ik wel nagenoeg helemaal klaar.
ik heb denk ik wel een hoop gemist, maar blijft dit forum wel online?


We werken aan een samenvoeging van de website van de Volvo 300 Club en de Volvo Klassieker Vereniging. VKV heeft ook een forum en we zijn aan het bekijken of we e.e.a. kunnen samenvoegen. Als dat niet kan zullen we even moeten kijken wat we dan wel doen...!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-05-2023 23:21 #1042615 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Afscheidsfeest Volvo 300 Club 11 juni Louwman Museum Den Haag
Goed nieuws en droevig nieuws tegelijkertijd. Ik zal het clubje missen. Uiteraard zijn mijn vrouw en ik van de partij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-05-2023 18:08 #1042621 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Afscheidsfeest Volvo 300 Club 11 juni Louwman Museum Den Haag
Als iemand een plekje in de auto over heeft voor een 'asielzoeker' en mij ergens langs haar/zijn route wil oppikken en 's avonds weer afzetten, dan houd ik me aanbevolen!

Ik ben anders dan het forum doet vertellen overigens geen lid meer, als iemand al zo aardig is me mee te nemen mag ik dan jouw vrien...ehh introducee zijn...alsjeblieft? :worship:

EDIT: ik wil me ook graag opwerpen als 'fotograaf' voor die dag, tasje met de DSLR en lenzen mee om dit naar ik aanneem laatste club evenement zo goed mogelijk vast te leggen zodat we daarna altijd kunnen zeggen: "gelukkig hebben we de foto's nog."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-05-2023 10:21 #1042639 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Afscheidsfeest Volvo 300 Club 11 juni Louwman Museum Den Haag
Ik ga proberen er bij te zijn :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-05-2023 11:39 #1042658 door Mark Smeets

Wouter76;n418638 schreef : Als iemand een plekje in de auto over heeft voor een 'asielzoeker' en mij ergens langs haar/zijn route wil oppikken en 's avonds weer afzetten, dan houd ik me aanbevolen!

Ik ben anders dan het forum doet vertellen overigens geen lid meer, als iemand al zo aardig is me mee te nemen mag ik dan jouw vrien...ehh introducee zijn...alsjeblieft? :worship:

EDIT: ik wil me ook graag opwerpen als 'fotograaf' voor die dag, tasje met de DSLR en lenzen mee om dit naar ik aanneem laatste club evenement zo goed mogelijk vast te leggen zodat we daarna altijd kunnen zeggen: "gelukkig hebben we de foto's nog."



Daar maken we graag gebruik van! Ik heb je via whatsapp een berichtje gestuurd (ik kon geen mailadres van je vinden in mijn mailbox). :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-05-2023 11:40 #1042659 door Mark Smeets

Bodejodel;n418611 schreef : Ik ben er na lange tijd ook weer bij. Ondanks het minder feestelijke reden, leuk om iedereen weer te zien.

Helaas ben ik al al jaren 300- en zelfs Volvo-loos. Heeft iemand een V300 voor me te huur voor dit evenement? [USER="488"]AvdAkker[/USER] ;D



Stuur je even een mailtje met je aanmelding? Ook zonder 300 ben je welkom hoor, of wellicht met iemand meerijden?
Huren kan wellicht via Steven Legdeur bij Fred? :D

Wel leuk weer wat oud gedienden te zien! :worship:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-05-2023 11:41 #1042660 door Mark Smeets

AvdAkker;n418607 schreef : Wat fijn dat dit op een zondag is!, denk dat het een mooi moment is om met m'n 343 te komen, die is dan denk ik wel nagenoeg helemaal klaar.
ik heb denk ik wel een hoop gemist, maar blijft dit forum wel online?


Leuk je weer te zien Anjo, ook dat is lang geleden!


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets