× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Algemene Leden Vergadering zondag 5 maart

Lees meer
27-02-2023 09:22 #1042479 door Mark Smeets
Algemene Leden Vergadering zondag 5 maart is gemaakt door Mark Smeets
Via mail heeft iedereen als het goed is onderstaande uitnodiging reeds (2 keer) ontvangen. Voor de volledigheid hier ook nog een reminder.
Dit is een belangrijke ALV, dus ben erbij! :)

Op 5 maart 2023 staat onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering weer in de agenda’s. Deze ALV staat in het teken van de ontbinding van de Volvo 300 Club en aansluiting bij de Volvo Klassieker Vereniging.
Wat staat er op de agenda?
  • Ontbinding Volvo 300 Club:
    Het bestuur heeft sinds de vorige ALV verdere stappen gezet. U ontvangt als bijlage bij deze uitnodiging een voorstel voor het ontbinden van de Volvo 300 Club (Bijlage 1, in zowel Word als PDF). Centraal daarin staat het opgaan van de Volvo 300 Club in de Volvo Klassieker Vereniging, met behoud van de eigen identiteit.
  • Bestuur
    Bestuursleden Hans en Joost zijn aftredend. In het voorstel voor het ontbinden van de Volvo 300 Club is inbegrepen de herkiesbaarheid van Hans en Joost voor de periode die nodig is voor het afhandelen van de ontbinding en de aansluiting bij de VKV.
  • Financiën:
    Verslag 2022 en verslag kascontrole 2022.
Wanneer en waar
De ALV vindt plaats bij De Engel in Houten (Burg. Wallerweg 2) op zondag 5 maart 2022 van 11:00 tot 13:00 uur. Aansluitend kunt u de gebruikelijke lunch nuttigen. Meldt u zich aan op uiterlijk 28 februari via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dan houden we rekening met uw komst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2023 19:48 #1042480 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Algemene Leden Vergadering zondag 5 maart
Ik had me al aangemeld, maar zowel via email als hier nog maar een keer. Ik ben erbij. (Lijntje helaas niet, die is geschorst wegens een rotte dorpel en voorbalkk)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets