× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022

Lees meer
04-05-2022 09:53 #1042041 door Mark Smeets
Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022 is gemaakt door Mark Smeets

Toen ik een dezer dagen mijn goede vriend Huub Vermeulen sprak hadden wij het vanzelfsprekend ook over de 300 cub en het feit dat niet ieder lid van onze club warmloopt voor deze activiteit.

Huub kwam met een geweldig idee; komen jullie met de club naar Zandvoort als een 360 (niet modena) cup race is , kunnen jullie eens met elkaar kennis maken en geef ik jullie een kijkje achter de schermen op Zandvoort, een bezoekje in de pits. Wellicht kunnen we regelen dat er voor de liefhebbers de mogelijkheid is zelf eens een rondje op het circuit te maken met de eigen auto. We maken er gewoon een leuke en gezellige dag van!

Ik heb deze uitnodiging natuurlijk met beide handen aangepakt en we hebben meteen maar een datum geprikt; zaterdag 8 oktober.


Meld je snel aan voor deze leuke en interessante dag via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,
Hans van Ginkel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-05-2022 10:22 #1042066 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022
Leuk initiatief! Ik was toevallig verleden week bij de oefeningen en races wezen kijken op TT circuit Assen. Er reden 7 auto's mee, tegelijk met de mercedes SLK klasse.
De MX5 cup is ook op dezelfde dag en die is heel druk en spectaculair. Er zijn pauzes op de dag en misschien valt er op zo'n moment te regelen met DNRT dat er even met de club een rondje gereden kan worden, maar het is wel een druk programma van verschillende race klassen gedurende de dag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-05-2022 11:00 #1042068 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022
Leuk idee, ik ben zelf nog nooit bij zo'n 360 cup geweest en ik ben wel benieuwd hoe dat nou in zijn werking gaat.
En als de Miata's op dezelfde dag rijden zal dat ook nog wel 'n spektakel worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-08-2022 10:44 #1042228 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022
Zeer leuk! Heb me zojuist aangemeld voor deze dag, zal er zijn met de 340!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-08-2022 13:43 #1042229 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022
Ook aangemeld :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-09-2022 14:49 #1042260 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022
Ik heb er niks meer van gehoord, gaat het nog door?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-09-2022 20:51 #1042261 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022

Albert1;n418277 schreef : Ik heb er niks meer van gehoord, gaat het nog door?


Ik heb je mailtje gezien. Maar was op vakantie.

Deze dag gaat zeker door. Het is nog ruim een maand en ik heb nog niet de precieze details gekregen. Dus er is op dit moment nog niks nieuws te melden.
Ik ben er wel mee bezig om deze details te krijgen. Maar tussendoor moet ook nog even de VKB geregeld worden.

Iedereen die zich heeft aangemeld krijgt tijdig een mail met meer info! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-09-2022 07:01 #1042267 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Circuit Zandvoort zaterdag 8 oktober 2022
Iedereen die zich heeft opgegeven heeft zojuist een mailtje met extra uitleg ontvangen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets