× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Zelftest voor het Lustrum?

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-08-2021 23:40 #1041565 door V300 register
Zelftest voor het Lustrum? is gemaakt door V300 register
Ik begrijp dat er komend weekend zo'n 40 mensen aanwezig zullen zijn bij het lustrum. Een mooi aantal, maar daarmee ook een riskant aantal, zeker tijdens de lunch en het diner. Zou het niet verstandig zijn om alle deelnemers te vragen om de dag ervoor een zelftest te doen? Ik zou me daardoor in ieder geval een stuk veiliger voelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-08-2021 08:48 #1041566 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Zelftest voor het Lustrum?
Wim, deze vraag had wellicht beter per mail gekund. Op zijn minst gewoon in het topic van het lustrum :)

Inhoudelijk: er volgt deze week (mijn planning is morgen) een mail aan alle deelnemers met een laatste instructie.
Uiteraard vragen we iedereen zijn verstand te gebruiken. Maar we gaan geen zelftest vragen, dit is aan ieder voor zich. Iedereen die wil is gevaccineerd.
Daarnaast zijn restaurants en musea in het dagelijks leven ook gewoon open en zonder restricties toegankelijk.
Wel hebben we zelf een voorraadje desinfectiegel en mondkapjes mee, voor wie dit prettig vindt.

Overigens is onze eindlocatie (die nog een verrassing is) een zeer ruime locatie. Ook het DAFmuseum is natuurlijk geen klein gebouw.
Dus afstand bewwaren moet mogelijk zijn.

Tot zaterdag! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets