× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Landelijk Kampeer Weekend VKV 12 - 16 mei 2021

Lees meer
17-04-2021 12:00 #1041140 door Mark Smeets
Datum: woensdag 12 mei t/m zondag 16 mei
Locatie: Vakantiepark De bergen Wanroij
LKW staat voor Landelijk Kampeer Weekend. Binnen de VKV een begrip tijdens het hemelvaartweekend. Vorig jaar bestond de VKV 50 jaar, maar kon het evenement vanwege corona niet doorgaan. Om die reden zijn dit jaar alle andere Volvo clubs uitgenodigd om het 50 jarig bestaan van de VKV alsnog mee te vieren! Van woensdag 12 mei t/m zondag 16 mei bent u welkom op Camping De Bergen in Wanroij. Op het evenemententerrein van het vakantiepark heeft de VKV bijna 100 plekken gereserveerd voor Volvoliefhebbers. Op moment van schrijven is reeds de helft van de plekken gereserveerd, gezelligheid gegarandeerd dus!
Het is ook mogelijk om later aan te komen of om eerder aan te komen / langer te blijven. Dit evenement voldoet aan de huidig geldende coronamaatregelen (20-04-2021).
Meer informatie en een link naar de inschrijving vindt u hier:
www.debergen.nl/lkw2021#verblijf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-04-2021 12:07 #1041141 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Landelijk Kampeer Weekend VKV 12 - 16 mei 2021
Ik ben zeker van plan deel te nemen. We wachten nog even het weer af, kamperen met 12 graden overdag en 5 graden 's nachts is niet grappig. Maar als het weer meezit, dan melden we ons binnenkort aan :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-05-2021 08:07 #1041199 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Landelijk Kampeer Weekend VKV 12 - 16 mei 2021
Ik heb mij ingeschreven. Het weer lijkt prima te worden!
Geen kampeerders hier? :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-05-2021 00:29 #1041201 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Landelijk Kampeer Weekend VKV 12 - 16 mei 2021
Zeker wel kampeerders maar helaas al andere afspraken, hopelijk volgt er nog een volgende keer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-05-2021 14:10 #1041256 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Landelijk Kampeer Weekend VKV 12 - 16 mei 2021
Echt een leuk weekend gehad! En dan hoorde ik van insiders dat het 'het saaiste kampeerweekend ooit' was, door de beperkende maatregelen.
Ondanks de situatie hadden ze leuke activiteiten georganiseerd. Er was een quiz met 5 rondes, die je op je eigen plek kon invullen. Maar ook een ronde met 'zoek de bijpassende auto'. Dit leverde leuke interactie op.
Op vrijdag kon je een wandeling met geocachen doen en op zaterdag was er een toerrit. Op zondag morgen nog een afsluitend ontbijt en toen was het alweer tijd om huiswaarts te keren. Ik denk dat we met een auto of 70 waren. Volgens insiders wederom de laagste opkomst in 35 jaar tijd :p
Een uitgebreider verslag in de volvoice ;)

Had ik speciaal de 360 meegenomen, was ik niet de enige 300! Er was nog een medeclublid.
Volgende keer gaat de 760 dus mee (er was geen enkele 700). :D

Wij gaan vaker meedoen, als de agenda het toelaat :)



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets