× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Volvo Klassiekerbeurs 2019

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-09-2019 15:27 #983230 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2019

General Custom;256167 schreef : Het restant gaat niet mee naar Fred.
Ik kan een pdf uploaden van de prijslijst, maar daar heb je helemaal niks aan omdat je niet kunt zien wat al verkocht is. Naar mijn schatting is 3 kwart van de onderdelen al verkocht , de rest zal op de clubsite terecht komen of in de toekomst nog eens worden aangeboden op een evenement.


Wauw wat een mooi resultaat! :y:
Ik was nieuwsgierig naar het aanbod dus als je een pdf wil uploaden dan lijkt mij dat leuk om gewoon te zien.
Ik ben verder niet op zoek, heb (gelukkig?) al meer onderdelen dan genoeg alleen mist mijn 360 wel een antenne.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
30-09-2019 20:24 #983231 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2019

Robert340;256171 schreef : Wauw wat een mooi resultaat! :y:
Ik was nieuwsgierig naar het aanbod dus als je een pdf wil uploaden dan lijkt mij dat leuk om gewoon te zien.
Ik ben verder niet op zoek, heb (gelukkig?) al meer onderdelen dan genoeg alleen mist mijn 360 wel een antenne.


Dat is zeker een mooi resultaat, we zijn er ook erg tevreden mee. Er zaten (nieuwe) onderdelen bij die je niet elke dag meer tegenkomt, en we hadden de prijzen ook bewust aan de lage kant ingeschaald om te voorkomen dat we nog jaren met die onderdelen blijven zitten. Dan weet je dat het wel eens hard kan gaan lopen.
Gek genoeg zijn de 4 keerringen voor tussen de versnellingsbak en het differentieel wel blijven liggen, daarvan had ik gedacht dat deze voor de beurs nog weg zouden zijn omdat die altijd gaan lekken. Volgende keer ''360'' op het zakje zetten in plaats van ''340'' misschien :+

Een antenne staat ook op de lijst Robert, maar uit het hoofd weet ik dat die al snel verkocht was. Volgens mij vrijdagavond bij de opbouw al. Daar kunnen we je dus helaas niet meer mee helpen.


Verder heeft de clubwinkel het volgens mij ook lang niet verkeerd gedaan met de standaard artikelen. De vierkante V3C-logo stickers voor op de ruit blijven het goed doen, die verkopen we altijd wel een paar. Verder her en der nog een enkel dingetje maar niks wat er echt uit springt qua aantallen. Een bijzonderheid is dat we eindelijk van de T-shirts af zijn en nieuwe kunnen laten maken die een beetje aantrekkelijker zijn. Een ander nieuw artikel waar ik zelf mee bezig ben is een schildje voor in de grill zoals de meeste andere clubs ook in hun assortiment voeren. Het 3d-model had ik al een tijdje klaar, binnenkort laat ik deze een keer op proef printen.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-10-2019 19:01 #983235 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2019

General Custom;256172 schreef : (...) een schildje voor in de grill zoals de meeste andere clubs ook in hun assortiment voeren. Het 3d-model had ik al een tijdje klaar, binnenkort laat ik deze een keer op proef printen.



Doe es opsturen? *driedeeprinter heeft

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-10-2019 19:54 #983237 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo Klassiekerbeurs 2019
Aaaaahh, dus jij gaat die raamsnorren dan eindelijk in reproductie nemen, prima hoor, goed om te weten!




:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-10-2019 19:34 #983239 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2019

setsunakaede;256176 schreef : Doe es opsturen? *driedeeprinter heeft


You've got mail! ;D

Wouter76;256178 schreef : Aaaaahh, dus jij gaat die raamsnorren dan eindelijk in reproductie nemen, prima hoor, goed om te weten!



Ik zou het graag doen Wouter... Het zal technisch gezien wel mogelijk zijn de vorm te krijgen, alleen het materiaal waar je mee print is niet geschikt en zo'n rubber en als je grote dingen gaat printen wordt het snel heel duur.
Ik wil best eens zo'n raamschraaprubber tekenen als ik daar iemend mee kan helpen, dat is zelfs in 10 minuten klaar, maar ik denk dat je met de huidige stand van techniek een raamschraaprubber van pakweg 50 euro per stuk krijgt, wat bij wijzen van spreken al breekt als je er naar kijkt en waarbij je een groot risico loopt dat het glas krast wanneer je de raam naar beneden doet :no:

Als iemand toevallig een 3d printer heeft staan die rubber-achtig plastic kan printen met een lengte van een halve meter (of meer), dan is het wel een poging waard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-10-2019 20:26 #983240 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo Klassiekerbeurs 2019
Het was voornamelijk grappend bedoeld naar Diede, Bart ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-10-2019 06:49 #983241 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2019

Wouter76;256181 schreef : Het was voornamelijk grappend bedoeld naar Diede, Bart ;-)


Wel toevallig dan Wouter, het was niwt de eerste keer dat ik naar die optie heb gekeken :D
Om daar toch even verder op in te haken, nu heb ik sinds kort wel een leuk rubber op rol liggen wat niet helemaal het zelfde, maar misschien wel toepasbaar is. Alleen nog ff uitproberen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-10-2019 14:20 #983244 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2019

Wouter76;256178 schreef : Aaaaahh, dus jij gaat die raamsnorren dan eindelijk in reproductie nemen, prima hoor, goed om te weten!




:D



Nou...., ZO'N grote printer heb ik nou ook weer niet, en ik denk ook niet dat ik dat vilt-achtige spul geprint krijg:nono:


Maar zo'n schildje wil ik wel eens proberen, leuk voor mezelf, gratis test voor Bart. Nu maar hopen dat ik een paar voorbeelden klaar kan hebben voor 12/10...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets