× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Landelijk kampeer weekend Volvo Klassieker Vereniging

Lees meer
21-05-2019 21:44 #635154 door Niene Boeijen
Hallo allemaal!

Volgende week, 30 mei tot 2 juni is het Landelijk kampeer weekend van de Volvo Klassieker Vereniging. Samen met Steven ben ik van de partij om ook daar de mooie 300 serie te laten zien :) Natuurlijk met de vouwwagen, zie ook mijn showroom post .

Op vrijdag avond, 31 mei rond 18:00, steken wij (bij goed weer) de BBQ aan op onze stek.
Mocht je zin hebben om auto's te komen kijken op de camping en daarna gezellig mee te BBQen, kom gerust langs!
Laat het ons even weten! > Bellen, berichtje.
Neem een stoel mee, bord, bestek en wat extra eten.

Later in de avond is er ook een gezellige avond in de gezamenlijke VKV tent waar er muziek is en consumpties kunnen worden gekocht.

De locatie is Camping ‘De Koekoek’ in het plaatsje Tienhoven. Meer info op de website


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-05-2019 19:27 #982094 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Landelijk kampeer weekend Volvo Klassieker Vereniging
Wij zijn wel lid (de taxaties kosten maar €20 bij de vkv en dat maakt het al de moeite waard) maar met een kleine baby erbij is het wel een hoop gedoe. Ben in de toekomst zeker van plan een keer mee te doen. Ben ooit als kind mee geweest in de jaren 90.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-05-2019 20:11 #982095 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Landelijk kampeer weekend Volvo Klassieker Vereniging
Helaas heb ik zelf geen tijd, maar ik vind het erg leuk dat jullie de uitnodiging hier posten!
Hopelijk zijn er leden die wel langs kunnen komen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-05-2019 20:47 #982096 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Landelijk kampeer weekend Volvo Klassieker Vereniging
Leuk, da’s in de buurt! Ik laat nog van me horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-05-2019 18:29 #982100 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Landelijk kampeer weekend Volvo Klassieker Vereniging
Dat is leuk, alvast heel veel plezier samen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets