× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Bezoek Engels oldtimerblad Practical Classics aan Born op 29 november

Lees meer
24-10-2018 13:50 #634993 door Robbert Jan Veraa
Het Engelse oldtimer magazine Practical Classics heeft een Volvo 340 GL uit 1983 als redactie wagen en waarover ze al een aantal keer hebben bericht over al wat ze ermee hebben meegemaakt in hun blad.
Ik ben ze al een paar keer in Engeland tegengekomen en toen vertelde men me dat ze het plan hadden om met het hele redactieteam naar Born te trekken.

Klinkt bekend in de oren misschien ;) (vorig jaar)?

Wel nu is het zover en aanstaande donderdag 29 november komen ze naar de Nedcar site in Born.
Hoe laat exact we er elkaar gaan treffen is nog niet afgesproken maar bij interesse kan ik meer posten.
Het zou me zeer leuk lijken als we daar met meerdere wagens kunnen opduiken, sommige wat ouder, andere wat jonger, kortom het maakt niet uit wat zolang het maar een 300 is.
Ik weet dat het een werkdag is voor de meesten maar toch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-10-2018 14:53 #979814 door Mark Smeets

volvomania;252229 schreef :
Ik weet dat het een werkdag is voor de meesten maar toch.


Als ze slim zijn, dan verplaatsten ze dit naar 7 november. Dan kunnen ze mee met de rondleiding misschien wel. En wij zijn er dan met veel auto's (op dit moment 17 aanmeldingen).

Voor mij is het om de hoek, maar door de week overdag voor alleen ff kort kletsen gaat mij niet lukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-10-2018 22:17 #979818 door Robbert Jan Veraa
Ik weet het maar ze komen een hele week.
De 7e zijn ze volop bezig voor de beurs in Birmingham alles op te zetten (9-11 nov).
Oorspronkelijk had ik geprobeerd dat ze tegelijk met de VKB overkwamen maar dat ging niet door (jammer want ze hadden een hele kluif aan de 343L gehad)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-10-2018 23:29 #979820 door V300 register
Ik neem alvast vrij die dag, leuk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-11-2018 21:45 #980059 door Robbert Jan Veraa
PM me even voor verdere details.
Ik heb nog geen vast rendezvous punt kunnen afspreken met ze omdat we naast de fabriek ook nog naar andere fotospots gaan trekken.....en alles kan schuiven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets