× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte

Lees meer
10-01-2018 10:11 #634784 door Mark Smeets
Een nieuwe insteek! Nog voordat de auto's van de overgangsregeling weer de weg op mogen bieden we U de kans elkaar te ontmoeten voor een gezellig praatje en de beste wensen. U Komt toch ook?

Zoals in de Volvoice te lezen hebben we een unieke locatie ditmaal gevonden centraal in het land!
Volvo Lotte
Weverstraat 8
4061AP Ophemert (naast Tiel)

Een klein fris bedrijf, enkele jaren geleden begonnen, na het winnen van een kattenrug op de VKB. Kom gezellig kletsen in de hal van het bedrijf waar enkele pareltjes tentoongesteld staan.
Natuurlijk is er ook een hapje en een drankje.

Tot zondag 21 januari!

Tijd, let op, dit stond niet correct in de Volvoice!

van 14:00 tot 16:00

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2018 14:40 #973575 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
Graag aanmelden door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ovv lidnummer en aantal personen!

in bovenstaande bericht vergeten te vermelden, maar we moeten weten hoeveel mensen ongeveer komen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2018 17:20 #973581 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
Net verstuurd, lees dit daarna pas, gaat alleen om mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-01-2018 07:41 #973585 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
Gezellig! Ik ben er ook bij.

Leuk idee, zo'n evenement vult de saaie maanden leuk op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-01-2018 16:59 #973601 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
ditmaal gevonden centraal in het land!
Niet vanaf Groningen hoor, 250 km enkele reis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-01-2018 08:41 #973604 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte

Volvo 340 CVT;248342 schreef : ditmaal gevonden centraal in het land!
Niet vanaf Groningen hoor, 250 km enkele reis.


Dat zul je helaas altijd blijven houden vrees ik, zeker als je in een uithoek van het land woont. Het is altijd voor iemand relatief ver weg.
Ik vind de locatie die nu is gekozen al redelijk centraal eigenlijk, meer centraal dan de oorspronkelijke locatie; Eindhoven.

Maar misschien is dit een leuk opstapje voor een evenement in de noordelijke provincies? Volgens mij vinden de meeste evenementen in het zuiden/midden van het land plaats omdat er relatief veel (actieve) leden in het zuiden wonen, en die mensen daar dus de leuke plaatsen weten om een evenement te organiseren. Als je ideeën hebt voor een evenement in de noordelijke helft van het land, daar staan we altijd voor open, dan kunnen we altijd eens kijken wat haalbaar is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-01-2018 10:56 #973606 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
De meeste evenementen zijn in het zuiden, ongeacht het merk wat het organiseert. 35 jaar 205 is ook in Culemborg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-01-2018 13:30 #973608 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte

Volvo 340 CVT;248347 schreef : De meeste evenementen zijn in het zuiden, ongeacht het merk wat het organiseert. 35 jaar 205 is ook in Culemborg.


Andere merken/verenigingen, daar kan ik helaas niks over zeggen en helaas ook niks aan veranderen. Hier kunnen we enkel invloed uitoefenen op evenementen die door de Volvo 300 Club worden georganiseerd. Als er behoefte is aan een evenement in het noorden van het land wil ik in elk geval namens de club mijn hulp aanbieden bij het (op afstand) faciliteren. Dat heb ik afgelopen jaar ook heb gedaan voor iemand die een toertocht organiseerde in het oosten van het land, en ondanks wat tegenslagen is dat evenement positief ontvangen.

Verder is het natuurlijk ook een beetje hoe je het bekijkt. Als je België, waar we ook clubleden hebben, meerekent, zitten we nu erg centraal. Dat kan ook een keuze zijn om evenementen in het zuiden te situeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-01-2018 14:26 #973609 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
Hangt er maar net vanaf welke club het betreft en waar die hun bestuursleden en andere
Actieve leden hebben zitten .
Omdat onze Volvo 300 s in born zijn geproduceerd is het niet verwonderlijk dat er veel
Leden daarvan in het zuiden des Lands met name in de regio rond Helmond en born zitten.
Echt centraal in Nederland is Utrecht en directe omgeving vandaar dat de alv elk jaar in deze regio plaatsvindt.

Ons bestuur doet altijd haar best om andere evenementen dan de alv zoveel mogelijk over het land te verspreiden maar je kunt het niet iedereen naar de zin maken.

Als je een evenement in de buurt wilt organiseren overleg dan met de evc.


Mvg

André

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-01-2018 08:50 #973611 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
Als Culemborg al Zuid-Nederland is, dan is Hilversum zeker Noord-Nederland?

Voor mij is het ook 150 km rijden, had ik maar niet in Limburg moeten wonen. Dat geldt ook voor Groningen en Friesland. Voor de meeste evenementen zul je een stukje moeten rijden.
Bekijk het zo, daarvoor krijg je dagelijks genot terug zoals lagere woonlasten, minder drukte op de weg, etc. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets