× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Volvo Klassiekerbeurs 2017

Lees meer
24-09-2017 21:35 #972309 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017
Ik zal maar niet zeggen wat ik allemaal gescoord heb .....
NOS plastic chromen daklijsten, idem voor de ruiten, NOS koplampen voor de 440 (kan wel eens de versie zijn die BB zoekt), kabels,...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-09-2017 22:06 #972310 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017
Zelf heb ik niet veel gekocht. Een stahlberg modelletje voor bij de verzameling en een onderdelenboek uit onze eigen clubwinkel (voor het goede doel). Ontzettend leuk was dat ik nog een stahlberg model heb gekregen, van een oud dealer die ze uitdeelde. Een prachtig gebaar.
Als je echt specifieke onderdelen zoekt denk ik dat je bij de vkb niet goed zit. Het zijn meer spullen waar je tegenaan loopt en waarvan je denkt "hé, dat is leuk/handig!"

Waar deze beurs eigenlijk vooraf ontzettend leuk voor is is pr en sociale contacten. Onze club, én de 300-serie op de kaart zetten. Voor de rest kan ik niet spreken, maar zelf heb ik dit weekend toch zeker een 10-tal mensen te woord gestaan met info over de club en wat de voordelen zijn van een lidmaatschap. Een paar mensen meteen ook een aanmeldingsformulier meegegeven, dus het zou leuk zijn als we er wat nieuwe leden aan overhouden.

Wat ik dit jaar jammer vond, is dat we in een hoekje wat weggedrukt stonden. Helaas een beperking, maar wel iets waar ik voor volgend jaar mee aan de slag wil. Nu waren we er niet op voorbereid, maar volgend jaar wil ik proberen hier het meest interessante en gezellige hoekje te maken.
Ook hoop ik dat de vkb niet, zoals dit jaar, een thema bedenkt wat we pas geleden al hebben gehad. Qua thema blijf je toch afhankelijk van het grotere geheel.

Ten slotte nog speciale dank aan alle vrijwilligers, want zonder vrijwilligers geen Volvo Klassiekerbeurs:
-Maarten, Wouter en Hans voor het exposeren van de auto's.
-Hans, Wouter, Steven en Arnoud dat ze me hebben geholpen bij het bemannen van de stand.
-Wouter voor de leuke poetsdemo. Dit was een groot succes gebleken, zo groot dat ik al wat ideeën heb voor een demo volgend jaar.

Dat gezegd... Van de week maar weer eens beginnen met de voorbereidingen voor Volvodrive Treffen. Ik heb er in elk geval alweer zin in!

volvomania;246976 schreef : (kan wel eens de versie zijn die BB zoekt)


Intussen is mijn broer voorzien van goede koplampen, maar dat schijnt een groot probleem te zijn bij vroege 440's. Op Facebook verschillende vragen naar zulke koplampen voorbij zien komen en er is nauwelijks nog aan te komen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 09:18 #972312 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017
Nou heb anders heel veel onderdelen zien liggen voor de 300 serie

- Heel veel koplampen en achterlichten (ook 343 / 345)
- compleet 343 front (helaas niet al te best)
- gloednieuwe koplampen voor de 340, vroeg hij wel €100 per stuk voor, vond ik wat teveel, en was van eentje een lipje van afgebroken voor de gril.
- moddermatten
- wat smiths toerentellers
- veel originele radio's
- en heel veel klein grut, denk aan raamslingers, binnenspiegels etc....
En ongetwijfelt nog meer, maar heb niet heel uitgebreid gezocht.

Genoeg gezien in ieder geval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 13:12 #972316 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017

General Custom;246977 schreef : Ook hoop ik dat de vkb niet, zoals dit jaar, een thema bedenkt wat we pas geleden al hebben gehad. Qua thema blijf je toch afhankelijk van het grotere geheel.


Het thema voor 2018 is 'aan het werk' lees ik op het 850 forum. Dat moet natuurlijk een 340 politie worden dan ;D

Ik ben gisteren ook geweest en heb me prima vermaakt. Wel vond ik het erg rustig. Ik was er om half 12 met de 850 en er stonden verdacht weinig 850's / C70's. Ook van de 300 serie stonden er slechts 3. De 700 / 900 serie was ook dun gezaaid. Alleen de echte oudjes waren er in grote getallen zoals de amazone, P1800 en 140 serie.
Ik denk dat het resultaat van de concurrentie van het volvodrive evenement zichtbaar begint te worden..
Ik hoorde dat het op zaterdag wel drukker was, gelukkig :)

Daarnaast ook voor het eerst sinds jaren spullen gescoord. Een nieuw mattenset voor de 760. En al eerder gekocht maar gisteren opgehaald, een NOS reflectorplaat voor tussen de achterlichten van de 760 :)
En bij volvoforum.nl was een prijsvraag. Kelsey 3de en ik 2de :worship: Kadobon en een modelletje gewonnen yeehaa!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-09-2017 13:30 #972317 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017

v0lv0freak;246983 schreef : Het thema voor 2018 is 'aan het werk' lees ik op het 850 forum. Dat moet natuurlijk een 340 politie worden dan ;D


Maar dat is leuk! Daar heb ik zo al een paar mensen in gedachten om te benaderen. Natuurlijk zou een politie helemaal fantastisch zijn, maar ik ken ook iemand die een Van heeft verbouwd naar zijn bedrijfswagen. Iemand die meermaals heeft aangegeven ons graag te helpen bovendien. Misschien ook een typisch lease-360 met advertentie er bij,... We kunnen ter plekke aan een auto 'werken'. Echt een thema waar wat leuks mee te doen is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 14:05 #972318 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017
Klopt een Van is dan ook ideaal om neer te zetten en apart, dat kennen niet veel mensen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-09-2017 14:08 #972319 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017
Inderdaad een thema met potentie, dat "aan het werk"...
Ik zie de 343 van Steven al staan naast die van Alex (in de categorie 'before and after'), maar dan moeten we Steven wel zover zien te krijgen dat 'ie in een wat lagere versnelling gaat met de restauratie... :crazy1:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 14:39 #972320 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017
Ik vond het een mooi concept die beurs. Niet de 300 onderdelen kunnen vinden die ik zocht. Maar bedacht me ook dat op zondagmiddag natuurlijk al veel onderdelen weg zijn.
Hoopte gebruikte poelie tegenhouder en kleppenstel gereedschap tegen te komen, maar helaas. Van wie is die zwarte 360 GLT met belgisch kenteken? Echt een hele mooie auto!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 15:04 #972321 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017

Albert1;246987 schreef : Ik vond het een mooi concept die beurs. Niet de 300 onderdelen kunnen vinden die ik zocht. Maar bedacht me ook dat op zondagmiddag natuurlijk al veel onderdelen weg zijn.
Hoopte gebruikte poelie tegenhouder en kleppenstel gereedschap tegen te komen, maar helaas. Van wie is die zwarte 360 GLT met belgisch kenteken? Echt een hele mooie auto!


Bij die auto heb ik ook staan kwijlen! 49K pas gelopen :drool:
Is van de oprichter van V3M hoorde ik van RJV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 15:07 #972322 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017

leonsteyns;246986 schreef : Inderdaad een thema met potentie, dat "aan het werk"...
Ik zie de 343 van Steven al staan naast die van Alex (in de categorie 'before and after'), maar dan moeten we Steven wel zover zien te krijgen dat 'ie in een wat lagere versnelling gaat met de restauratie... :crazy1:


Haha, echt niet, morgen weer vrolijk verder :p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets