× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Sleuteldag Ermelo

Lees meer
08-11-2016 08:30 #965460 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Sleuteldag Ermelo

LMogyorossy;243136 schreef : Waarom niet de hulp en/of samenwerking inroepen van de TC van Daf Club Nederland ?


Dat kan en is in het verleden ook gedaan. Echter zal er ook een TC'er van onze club aanwezig moeten zijn. Op dit moment is er helaas geen enkele TC'er beschikbaar.

Dit betekend dus ook dat Ermelo dit jaar definitief niet doorgaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-11-2016 23:31 #965629 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Ermelo
Erg jammer, is het niet mogelijk om dit in de toekomst ook zonder TC leden te doen? Met een groot genoeg aantal leden present is er ook een hoop kennis...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-11-2016 18:38 #965638 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag Ermelo

evdvliet;243401 schreef : Erg jammer, is het niet mogelijk om dit in de toekomst ook zonder TC leden te doen? Met een groot genoeg aantal leden present is er ook een hoop kennis...


Lijkt mij persoonlijk niet zo'n goed idee. Het is niet om oneerbiedig over te komen, maar stel je moet kleppen gaan stellen met 10 knuppels die net niet helemaal weten hoe het werkt. Je motor zou maar in elkaar draaien omdat er niemand is die echt weet waar hij mee bezig is. Dat zou vervelende situaties geven voor iedereen.
Op het moment dat er iemand is die wél weet waar hij mee bezig is, en die persoon wil helpen op een of meer sleuteldagen, dan is die persoon natuurlijk welkom om bij de TC te gaan of in overleg met de TC een dag te komen assisteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26-11-2016 20:38 #965639 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Sleuteldag Ermelo
Het is zo jammer dat de sleuteldag zo ver weg zijn voor mij, Ermelo is twee uur rijden en dat vind ik wel net te ver.
Ik ben best bereid om mijn technische kennis te willen delen op een sleuteldag mits die op een tot anderhalve uur rijden is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets