× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve

Lees meer
17-08-2016 11:50 #634282 door Mark Smeets
GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve is gemaakt door Mark Smeets
UPDATE: Wegens te weinig belangstelling gaat deze rit (wederom) niet door!

2 maal is scheepsrecht! We hopen nu op voldoende belangstelling van onze leden! :)

Het idee is om op zondag 11 september een mooie route te gaan rijden, met een klein stukje cultuur en geschiedenis. De route loopt vanaf het Wijnfort in Lent via de Ooij en Millingerwaard langs de Schenkenschanz en Berg und Tal naar het Altes Landhaus im Forstgarten in Kleve, waar een lezing plaats zal vinden door Peter Scholten uit Millingen. Deze lezing gaat over prins Johan Maurits van Nassau-Siegen en voert ons verder dan je denkt! Dan verder via het Reichswald / Grafwegen over de Mookerheide naar Heumen en binnendoor via de Hatertse Vennen, Alverna en Wijchen over de Schoenaker in Beuningen en de Oversteek terug naar Lent. Bij mooi weer kunnen we afsluitend op een mooi terras met uitzicht over de Waal nog even nagenieten (en tevens een mooie picture opportunity!). Het is in totaal ongeveer 100km en zal inclusief de lezing een goede vier tot vier-en-een-half uur duren. We verzamelen vanaf 1100u en starten rond half twaalf met de route. Het duurt ongeveer 1u15min om in Forstgarten aan te komen - iets meer als je onderweg nog eea nader wil bekijken. Om 1300u start de lezing. Dan tegen half drie weer op pad; het resterende gedeelte is dan nog ongeveer anderhalf uur, dus rond vier uur einde route bij de Sprok in Lent.

Met dank aan Leon Steyns voor het uitzetten en organiseren!

Aanmelden verplicht via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Onder vermelding van uw naam en lidnummer.

graag aanmelden voor 7 september!

tijdsindeling
11:00 verzamelen

11:30 start rit

13:00 lezing in Kleve

14:30 vervolg rit

16:00 finish / terrasje als afsluiting

Startlocatie
Wijnfort in Lent
Bemmelsedijk 4
6663 KZ Lent (Nijmegen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-08-2016 14:14 #964630 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
Ik doe mee!

Oh, wacht... dat kan ook niet anders. :humor:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-09-2016 12:50 #964883 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
Ik heb de startpost aangepast. Ditmaal slechts 1 aanmelding. Vorige keer waren het er nog 2. Erg jammer, ik zal binnenkort een nieuw topic openen mbt evenement vs. behoefte aan evenementen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-09-2016 15:12 #964884 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
Inderdaad wel jammer...
Het is best een leuke route om te rijden, dus ik heb hier een link naar de Google Maps routebeschrijving: www.dropbox.com/s/wasasvgpc8pqj9m/Route_Volvo_300_Club.pdf

Als er animo is om er een event van te maken (met of zonder lezing en/of bezoeken/rondleidingen), dan wil ik dat graag organiseren. :+

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-09-2016 18:00 #964885 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
Helaas ben ik komend weekend verhinderd, ik had graag meegereden. Erg jammer dat het wederom niet door kan gaan. Vreemd ook eigenlijk, gezien mijn toertocht toch zo'n 10 auto's omvatte. Animo om een toertocht te rijden is er dus wel. Ik ben dus ook wel benieuwd waarom er nu 2x te weinig interesse is.

By the way, wat is eigenlijk de grens waarbij er voldoende interesse is voor een toertocht? Veel opkomst is natuurlijk leuker, maar een gewone toertocht is natuurlijk met 2 auto's ook prima te rijden lijkt me?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-09-2016 20:54 #964886 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
Over een grens heb ik niet nagedacht, maar 1 aanmelding is niet echt een toertocht. Zeker omdat er ook een spreker bij aanwezig zal zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-09-2016 19:12 #964889 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
Ik denk dat je ook serieus moet gaan kijken wat er voor andere evenementen zijn. 11 september is in het open monumenten weekend. Dat betekend dat er echt mega veel andere activiteiten zijn. September is sowieso gewoon ook altijd een onwijs drukke maand met activiteiten omdat iedereen na de zomer nog iets wil doen en het nog lekker weer is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-09-2016 22:38 #964895 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
yep, had zelf ook al andere sociale verplichtingen.... :(

drukke tijd altijd idd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-09-2016 10:00 #964897 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
Er zullen altijd mensen zijn met andere verplichtingen en er zullen ook altijd andere evenementen zijn. Maar slechts 1 aanmeldingen is echt weinig. in mei waren het er 2, ook niet veel. Bij andere evenementen hebben we hier veel minder last van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-09-2016 16:16 #964910 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic GEANNULEERD: Najaars toerrit Nijmegen - Kleve
Misschien andere Volvo clubs uitnodigen deel te nemen?

Dit was ook al het geval van 2011-2014 die slechte opkomst voor toertochten

Behalve de lustrumtoertochten dan

Mvg

André

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets