× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?

Lees meer
12-06-2016 13:10 #634013 door Floris Schropp
kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum? is gemaakt door Floris Schropp
Ik heb nog enkele v300 delen die ik wel wil ruilen tegen andere.
Bijvoorbeeld 2 goede voorstoelen in het bekende rode stofje van de vroege series. Wat ik dan zoek is zowel een oud als nieuw model rembekrachtiger.

Is er een geschikt moment op de lustrumdag? Want dan zou ik deze thread graag gebruiken om een ruil-moment te organiseren. Rondom andere activiteiten is er vaak weinig concreet afgesproken, waardoor iedereen wel wat meebrengt maar ook weer mee terug neemt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-06-2016 17:19 #963930 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?
Goed idee!

Ik heb nog een erg mooie achterspoiler model "taartschep" liggen, die wil ik graag ruilen tegen de achterspoiler van het eerdere type.

Verder nog 1 lichtmetalen GLT-velg van het laatste type. Ik heb vele dozen vol onderdelen (ook veel plaatwerk), met name voor de oudere modellen, dus als iemand iets zoekt... doe de oproep hier, en zet er gelijk even bij wat je zelf te ruil hebt :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-06-2016 18:37 #963932 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?
Ik heb gehoord dat een heel druk programma is deze dag, dus ik denk dat er niet heel veel tijd is. Niet zoals bij de ALV in elk geval. Buiten dat is het natuurlijk altijd een goed idee om een ruil/verkoop topic in de lucht te gooien. Zeker als je al weet wat je (ver)koopt hoeft het niet veel tijd te kosten.

Zelf heb ik ook nog best een aantal dingen die meegaan, misschien zijn ze interessant voor iemand. Onder andere:
-NOS GLT-spoiler, type sedan
-NOS mistlampset
-NOS tellerpaneel middenconsole
-Sportstuur met 300-serie naaf

Ik heb nog wel meer spullen die eventueel wegmogen, echter is mijn ervaring dat je vooral veel meesleept en naderhand alles weer mee terug kunt nemen. Vandaar dat ik er zelf voor kies enkel vooraf afgesproken spullen mee te nemen. Dan zit je ook niet met het gebrek in tijd.

@Joost, ik heb nog zo'n spoiler liggen die jij bedoelt, echter is dat echt een opknapper in zeer matige staat. Kun je daar wat mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-06-2016 21:28 #963939 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?
hangt van je definitie van 'opknapper' af :)
Als de tapeinden zijn afgebroken kan ik er iig al niet veel meer mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-06-2016 09:14 #963941 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?

powerflux;240764 schreef : Is er een geschikt moment op de lustrumdag? Want dan zou ik deze thread graag gebruiken om een ruil-moment te organiseren. Rondom andere activiteiten is er vaak weinig concreet afgesproken, waardoor iedereen wel wat meebrengt maar ook weer mee terug neemt..



Zoals Bart al aangeeft is het een druk programma. Maar een ruil momentje moet toch altijd wel in te plannen zijn, zeker als je hier van te voren al hebt afgesproken wat en met wie je spullen gaat ruilen / kopen / verkopen. :)

Ik zou het alleen niet meteen 's ochtends doen. Museum gaat om 10 open en dan verzamelen we ook, eerste rondleidingen starten al om half 11. Dus niet te lang buiten blijven hangen :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-06-2016 17:59 #963944 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?
Als iemand heel toevallig nog een Volvo radio ala CR-101 heeft liggen en mee kan nemen...
Koop hem graag over, de mijne iesh weer kaput :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-06-2016 20:11 #963949 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?

volvofiel;240775 schreef : hangt van je definitie van 'opknapper' af :)
Als de tapeinden zijn afgebroken kan ik er iig al niet veel meer mee.


Eén van de vier tapeinden zijn afgebroken zag ik, en het rubber is aan de achterkant wat gescheurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-06-2016 08:53 #964004 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?
Ik heb nog een set wind deflectors liggen nieuw. Weet even uit mijn hoofd niet of het voor een 3 of 4/5 deurs is. Zal ze meenemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-06-2016 15:04 #964009 door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?
Gezocht
NOS of bbb bovenste waterslang volvo 340 b14 en idem thermostaat
De mijne is van de week door de wegenwacht ingekort en de thermostaat verwijderd

Ruilen kan met NOS onderdelen voornamelijk voor 343 en vroege 340

Mvg

André

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-06-2016 19:47 #964011 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic kofferbak-ruil voor/tijdens/na het lustrum?

powerflux;240764 schreef : Ik heb nog enkele v300 delen die ik wel wil ruilen tegen andere.
Bijvoorbeeld 2 goede voorstoelen in het bekende rode stofje van de vroege series. Wat ik dan zoek is zowel een oud als nieuw model rembekrachtiger.

Is er een geschikt moment op de lustrumdag? Want dan zou ik deze thread graag gebruiken om een ruil-moment te organiseren. Rondom andere activiteiten is er vaak weinig concreet afgesproken, waardoor iedereen wel wat meebrengt maar ook weer mee terug neemt..


Naast de rembekrachtigers zoek ik ook nog een uitstekende aandrijfas voor een vario. De stoelen moeten weg.

Ik heb nog een complete slotenset (sleutels, contactslot, deurgrepen voor+achter etc.) die geruild kan worden. Ook nog een centrale vergrendelingsset!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets