× Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Volvo 343 dag

Lees meer
02-03-2012 21:59 #631844 door E. van Oostveen
Volvo 343 dag is gemaakt door E. van Oostveen
Nu ik 6 stuks Volvo 343 heb begin ik ze steeds aantrekkelijker/boeiender te vinden. Het dash van de 343 is wel echt wonderfull.

Lijkt het jullie een goed plan om als evenement komende zomer bij mijn werkplaats een Volvo 343 dag te organiseren. Zo kunnen we rustig de auto's met elkaar vergelijken, probleemjes uitwisselen, foto's maken van de verschillende uitvoeringen en mogelijk onderdelen swappen en natuurlijk heerlijk (en ik hoop in de zon) koffie, thee of fris drinken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2012 21:59 #901196 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 343 dag
leuk idee Erik. Mag mijn 345 mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2012 22:12 #901197 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 343 dag
Ja, ik vind dat de 345 er bij hoort.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-03-2012 22:24 #901204 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 343 dag
Dan kom ik er nog eentje extra langsbrengen op een trailer :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2012 22:28 #901206 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 343 dag
Ja, hi, hi :) Mooie actie :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-03-2012 12:42 #901224 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 343 dag
Ik vond het ook echt fun om er in te rijden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
03-03-2012 20:37 #901245 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Volvo 343 dag
Misschien dat de 343 dan dit jaar nog wel uit de stalling komt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-03-2012 11:37 #901257 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 343 dag
Ik begrijp het even niet, zijn we nu een 300 club of niet of gaan we ons ook weer onderverdelen? Zou ik dus niet met onze 360 mogen komen? Daan we onderclubjes vormen? Ik denk niet dat dit de bedoeling is geweest bij de oprichting van de club........Maja de Groot (sorry, maar het lukte mij niet om in te loggen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-03-2012 12:22 #901258 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 343 dag
Als je een keer in de zoveel jaar eens met een bepaald type bij elkaar wilt komen is er nog geen sprake van subclubjes, onderclubjes, afscheidingen of whatever. Er is sprake van een bepaalde behoefte om specifieke zaken van een bepaald model te bekijken, er vragen over te stellen, onderdelen te swappen en gedachten te delen. Bovendien kan het leuke overzichtsplaatjes opleveren. Dit is gewoon een gezonde bezigheid/bijeenkomst die je bij andere auto-clubs ook zonder problemen ziet.
Natuurlijk is ook iedereen welkom die ge?nteresseerd is in de 343. Dit ten dienste van het behoud van de 343. En misschien wel met een verhaal met foto's (voor de Volvoice?) over een 343. Bijvoorbeeld over de door jullie gesloopte 343 (immers er zijn er nog maar weinig van over), zodat we bijvoorbeeld nog meer inzicht krijgen in welke onderdelen dermate roestig kunnen zijn dat opknappen geen zin meer heeft. Dat lijkt me heel nuttig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-03-2012 12:52 #901262 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 343 dag

Erik;195715 schreef : Als je een keer in de zoveel jaar eens met een bepaald type bij elkaar wilt komen is er nog geen sprake van subclubjes, onderclubjes, afscheidingen of whatever. Er is sprake van een bepaalde behoefte om specifieke zaken van een bepaald model te bekijken, er vragen over te stellen, onderdelen te swappen en gedachten te delen. Bovendien kan het leuke overzichtsplaatjes opleveren. Dit is gewoon een gezonde bezigheid/bijeenkomst die je bij andere auto-clubs ook zonder problemen ziet.
Natuurlijk is ook iedereen welkom die ge?nteresseerd is in de 343. Dit ten dienste van het behoud van de 343. En misschien wel met een verhaal met foto's (voor de Volvoice?) over een 343. Bijvoorbeeld over de door jullie gesloopte 343 (immers er zijn er nog maar weinig van over), zodat we bijvoorbeeld nog meer inzicht krijgen in welke onderdelen dermate roestig kunnen zijn dat opknappen geen zin meer heeft. Dat lijkt me heel nuttig.


Ach Erik, dit hou je altijd. Ik ben voor 2e paasdag op het andere forum een meeting aan het organiseren voor alleen maar rode 850 Rren, ook daar hebben mensen zich gepasseerd gevoeld. Maar ondertussen is iedereen het a\l gewend, is de 3e meeting van rode rren alweer:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets