× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Lovejoy's Volvo hoekje

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2018 21:53 #974261 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje

Louis;249008 schreef : Leuke verzameling!

Ik heb momenteel, mijn eerste 340, te koop staan; een 340 GL Special vario uit 1990.
Er is wel animo voor de auto, maar ik merk dat niemand van de geïnteresseerden er ook maar iets aan wil uitgeven. Gezien de staat en de onderhoudshistorie vind ik het zonde om de wagen voor een habbekrats van de hand te doen. En zo gek hoog is mijn vraagprijs nou ook weer niet.

Heb toevallig iemand ontdekt die stalling aanbiedt voor auto's. Kosten 30 euro per strekkende meter (geen vierkante meter) per jaar. De 340 is iets van 4,3 meter lang. Kosten voor een jaar zouden dus iets van 130 euro per jaar zijn. Niet gek...

Zou ik 'm dan toch ook maar stallen?


Heb je een linkje naar een advertentie van je 340? Ben wel benieuwd. Ik ben het er zeker mee eens dat 300's niet voor een habbekrats weggedaan moeten worden. Dan loop je veel meer risico dat je met een duivelse crosser te maken krijgt. Ik ben ook van mening dat als men wat meer geld voor de auto neerlegt hier ook zuiniger op is. Aan een mede-clublid die te vertrouwen is is het natuurlijk wel weer een ander verhaal. Dit soort wagens moeten alleen maar meer gekoesterd worden.

De 300's worden schaarser, ik denk dat wij met zijn allen zoveel mogelijk auto's moeten redden en al helemaal niet ze voor een prikkie kopen om ze uit elkaar te slopen omdat ze in onderdelen meer op brengen. Dat zou strafbaar moeten zijn. Er word onderschat wat voor een erfgoed dit is. Er is natuurlijk een grens wanneer ze echt hopeloos zijn, maar zie eens in wat je met een vrij beperkt budget, wat tijd en liefde kunt bereiken. Als je er geen tijd of geld voor hebt... stal de auto, dan komt het later nog wel eens. Dat heb ik ook met mijn eerste 340 gedaan.

Ik zou zeker je 340 voor deze prijs stallen, het doet toch zeer om een auto zichtbaar achteruit te zien gaan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2018 22:06 #974263 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje

VolvoDordt;249022 schreef : Heb je een linkje naar een advertentie van je 340? Ben wel benieuwd. Ik ben het er zeker mee eens dat 300's niet voor een habbekrats weggedaan moeten worden. Dan loop je veel meer risico dat je met een duivelse crosser te maken krijgt. Ik ben ook van mening dat als men wat meer geld voor de auto neerlegt hier ook zuiniger op is. Aan een mede-clublid die te vertrouwen is is het natuurlijk wel weer een ander verhaal. Dit soort wagens moeten alleen maar meer gekoesterd worden.

De 300's worden schaarser, ik denk dat wij met zijn allen zoveel mogelijk auto's moeten redden en al helemaal niet ze voor een prikkie kopen om ze uit elkaar te slopen omdat ze in onderdelen meer op brengen. Dat zou strafbaar moeten zijn. Er word onderschat wat voor een erfgoed dit is. Er is natuurlijk een grens wanneer ze echt hopeloos zijn, maar zie eens in wat je met een vrij beperkt budget, wat tijd en liefde kunt bereiken. Als je er geen tijd of geld voor hebt... stal de auto, dan komt het later nog wel eens. Dat heb ik ook met mijn eerste 340 gedaan.

Ik zou zeker je 340 voor deze prijs stallen, het doet toch zeer om een auto zichtbaar achteruit te zien gaan...


Helemaal met je eens!

Dit is 'm: link.marktplaats.nl/m1252563097

Hij staat tevens aangeboden op AutoScout24, misschien dat sommigen 'm wel voorbij hebben zien komen. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2018 22:19 #974264 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje

Louis;249008 schreef : Leuke verzameling!

Ik heb momenteel, mijn eerste 340, te koop staan; een 340 GL Special vario uit 1990.
Er is wel animo voor de auto, maar ik merk dat niemand van de geïnteresseerden er ook maar iets aan wil uitgeven. Gezien de staat en de onderhoudshistorie vind ik het zonde om de wagen voor een habbekrats van de hand te doen. En zo gek hoog is mijn vraagprijs nou ook weer niet.

Heb toevallig iemand ontdekt die stalling aanbiedt voor auto's. Kosten 30 euro per strekkende meter (geen vierkante meter) per jaar. De 340 is iets van 4,3 meter lang. Kosten voor een jaar zouden dus iets van 130 euro per jaar zijn. Niet gek...

Zou ik 'm dan toch ook maar stallen?


Heb je een linkje naar een advertentie van je 340? Ben wel benieuwd. Ik ben het er zeker mee eens dat 300's niet voor een habbekrats weggedaan moeten worden. Dan loop je veel meer risico dat je met een duivelse crosser te maken krijgt. Ik ben ook van mening dat als men wat meer geld voor de auto neerlegt hier ook zuiniger op is. Aan een mede-clublid die te vertrouwen is is het natuurlijk wel weer een ander verhaal. Dit soort wagens moeten alleen maar meer gekoesterd worden.

De 300's worden schaarser, ik denk dat wij met zijn allen zoveel mogelijk auto's moeten redden en al helemaal niet ze voor een prikkie kopen om ze uit elkaar te slopen omdat ze in onderdelen meer op brengen. Dat zou strafbaar moeten zijn. Er word onderschat wat voor een erfgoed dit is. Er is natuurlijk een grens wanneer ze echt hopeloos zijn, maar zie eens in wat je met een vrij beperkt budget, wat tijd en liefde kunt bereiken. Als je er geen tijd of geld voor hebt... stal de auto, dan komt het later nog wel eens. Dat heb ik ook met mijn eerste 340 gedaan.

Ik zou zeker je 340 voor deze prijs stallen, het doet toch zeer om een auto zichtbaar achteruit te zien gaan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2018 22:49 #974267 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje
Ik zou op Marktplaats een minimumbod instellen (kun je aanpassen in je advertentie) en die op 875 of zo zetten.
Ben je van de 350, 400 en 555 debielen verlost... :halo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2018 23:35 #974269 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje

leonsteyns;249028 schreef : Ik zou op Marktplaats een minimumbod instellen (kun je aanpassen in je advertentie) en die op 875 of zo zetten.
Ben je van de 350, 400 en 555 debielen verlost... :halo:


Ik heb wel eens 340 euro voor een 340 betaald.. :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-02-2018 07:27 #974271 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje
Ik ook, maar dan was het een verrijdbare verzameling onderdelen... :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-02-2018 11:33 #974275 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje

leonsteyns;249028 schreef : Ik zou op Marktplaats een minimumbod instellen (kun je aanpassen in je advertentie) en die op 875 of zo zetten.
Ben je van de 350, 400 en 555 debielen verlost... :halo:


Dat zou een idee zijn. Maar ondanks de lage biedingen op de advertentie (die je altijd met een korreltje zout moet nemen, sommige reageren zelfs nooit meer) valt het mij meer op hoeveel mailtjes ik ontvang met van die 'snelle voorstellen' om 'm de volgende dag op te halen voor 250 euro.

Ik had er vrijdag ook één; "Meneer, ik bied u 500 euro, geloof mij, meer zijn ze ècht niet waard", met andere woorden "ga nu maar akkoord"

Tsjaa :hmmz2:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-02-2018 11:51 #974276 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje

Louis;249037 schreef : Ik had er vrijdag ook één; "Meneer, ik bied u 500 euro, geloof mij, meer zijn ze ècht niet waard", met andere woorden "ga nu maar akkoord"


Herkenbaar dat, helaas niet enkel bij Volvo's 300-serie. Zo had ik een bieder op mijn Camaro van 1800 euro, dan kwam hij hem dezelfde dag halen. Ik heb een tegenbod gedaan van 12000 euro, dat vond hij onredelijk. Na de mededeling dat dat net zo ver van de eigenlijke waarde af ligt als zijn bod, gelukkig nooit meer wat van gehoord.
Er is een hardnekkige groep handelaren die zo probeert geld te verdienen over de rug van naïeve of onwetende mensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-03-2018 15:51 #974305 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje
Even snel off-topic in dit topic; de 340 heb ik vandaag verkocht aan een erg aardige en enthousiaste jongeman. Volgens mij was ie erg blij mee en heeft de wagen nog een goede toekomst. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-03-2018 14:09 #974327 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Lovejoy's Volvo hoekje

Louis;249068 schreef : Even snel off-topic in dit topic; de 340 heb ik vandaag verkocht aan een erg aardige en enthousiaste jongeman. Volgens mij was ie erg blij mee en heeft de wagen nog een goede toekomst. ;)


Ah, wat leuk. En natuurlijk aangeraden om lid te worden? :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets