× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

De Schone Slaapster

Lees meer
13-04-2018 20:41 #974945 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic De Schone Slaapster
Dank voor alle leuke reacties, lijkt wel of de oude dame daar steeds mooier van wordt yeehaa!

leonsteyns;249749 schreef : Gewoon mee naar de schadeboer, Möller Autoschade bijvoorbeeld. Dat soort bedrijven doen vaak gigantische aantallen leasebakken en kunnen soms een leuke offerte tussendoor doen...


Was ik idd van plan, moet toch ergens een redelijke offerte te vinden zijn voor uitdeuken zonder spuiten, misschien in combinatie met goede poets/polijst/bijspuit-beurt.
Andere suggesties en ervaringen in de buurt van Rotterdam steeds welkom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-09-2018 20:42 #976992 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic De Schone Slaapster

Zebo010;249718 schreef : Voor het complete beeld nog de inparkeerschade rechtsachter. Durft iemand iets te zeggen over de kans dat deze er met moderne technieken uit de halen valt zonder plamuur etcetera? Er zitten m.i. geen scherpe vouwen in...





Bijlage:



Bijlage:


Deze foto's net ook geplaatst in ander topic, als VolvoDordt of iemand anders een idee heeft hoe deze deuk er tegen lage kosten uit te krijgen, heel graag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-09-2018 15:26 #977006 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Schone Slaapster
Neem even contact op met ASK uitdeuken zonder spuiten. Ik werk in de auto's en hij doet op jaarbasis enkele tientallen auto's voor ons uitdeuken. Hij heeft een leuk tarief, is kwalitatief erg goed en laat je ook weten van tevoren als het niet gaat lukken.

www.ask-autostyling.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2018 16:21 #977007 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic De Schone Slaapster
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Het metaal is gerekt, er zitten hoeken in. Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-09-2018 11:16 #979615 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Schone Slaapster
Kan het zo zijn dat ik je een aantal maanden tegen gekomen ben op de Molenlaan, ik luid claxonnerend voorbij raasde? Ik heb er nog een dashcam filmpje van, moet ik even zoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2018 21:24 #979616 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic De Schone Slaapster

VolvoDordt;252017 schreef : Kan het zo zijn dat ik je een aantal maanden tegen gekomen ben op de Molenlaan, ik luid claxonnerend voorbij raasde? Ik heb er nog een dashcam filmpje van, moet ik even zoeken.


Molenlaan is precies op de weg van huis naar stalling bij Fred Oosterlaan, zie ook mijn melding op 30 maart in Gespot:

Zebo010;249458 schreef : Vandaag rond half 5 op de Molenlaan in Rotterdam een donkergrijze(?) 340 5(?)-deurs 3e(?) serie. Was zo verbaasd er in Rotterdam één tegen te komen dat ik niet goed heb opgelet... Geloof dat hij toeterde toen ik zwaaide vanuit mijn metallic-rode 5-deurs, voor de zekerheid ook maar gedaan.
Mogelijk deze (en anders een andere) van de week ook op de Wilhelminakade gezien, voor De Rotterdam.

Iemand van hier??


Denk dat we daar uit zijn dan :loser: Zou jouw dashcamfilmpje graag zien!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-10-2018 09:36 #979633 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Schone Slaapster

Zebo010;252018 schreef : Molenlaan is precies op de weg van huis naar stalling bij Fred Oosterlaan, zie ook mijn melding op 30 maart in Gespot:



Denk dat we daar uit zijn dan :loser: Zou jouw dashcamfilmpje graag zien!





ah leuk man! Wilhelminakade zou ik ook goed geweest kunnen zijn hoor. Ik gebruik mijn 340's dagelijks en tuf er van Noord (waar ik woon) naar Zuid mee :-)


Zal wel ff kijken naar dat dashcam filmpje, moet hem nog wel hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2019 22:42 #983325 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic De Schone Slaapster
Vanavond al het taxatierapport ontvangen van deze Schone Slaapster en eerlijk gezegd net van mijn stoel gevallen van de taxatiewaarde. Ben heel blij dat de taxateur de "goede tot zeer goede" algemene en "volledig originele" staat onderkent plus "een groot aantal specifieke extra's" en het "lage aantal kms", maar dan nog; en dat nog vóór ik de wagen echt mooi heb gemaakt...

Heeft iemand enig idee van het verband tussen taxatiewaarde en marktwaarde? Ik zou denken dat dat ongeveer (exact??) gelijk is, maar dat kan niet kloppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
13-10-2019 22:50 #983326 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic De Schone Slaapster

Zebo010;256270 schreef : .............Heeft iemand enig idee van het verband tussen taxatiewaarde en marktwaarde? Ik zou denken dat dat ongeveer (exact??) gelijk is, maar dat kan niet kloppen.


Taxatie waarde ligt meestal een stuk hoger dan de gangbare marktwaarde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-10-2019 23:08 #983328 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic De Schone Slaapster

2 Fast 4 U;256271 schreef : Taxatie waarde ligt meestal een stuk hoger dan de gangbare marktwaarde


Dat idee had ik ook al vóór vanavond, weet je ook hoeveel die gemiddeld ongeveer schelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets