× show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Kobus

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-07-2017 00:13 #971823 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kobus
Plaatwerker gevonden, en de randen voor het voorspatbord ook. Nu nog een afspraak. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-11-2017 22:54 #972926 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kobus
Goed, hier een afsluitend bericht. Let wel, wie de schoen past, trekke hem aan, niet iedereen hoeft nu aangesproken te voelen.
Door een aantal vervelende contacten en ervaringen zeg ik hierbij mijn lidmaatschap op. Ik loop hier al een aantal jaren rond, en krijg steeds meer het idee dat er een vaste club hier rondloopt die onderhands dingen regelt. Onderdelen die te koop worden aangeboden en halverwege mailwisselingen verdwijnen, negeren van reacties. Onderdelen die door mij worden gebracht [!] en dan worden "betaald" met een kratje bier. [een kratje wat je dus nooit ziet..] Mij kosten die onderdelen ook geld mensen. Niet leuk, niet grappig.
Dus hierbij tot niet weer ziens. En mijn 360 rijd ik af of steek hem in de fik, maar jullie krijgen hem niet weer te zien.
Aju.

[Topic mag dicht webmaster]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-11-2017 00:26 #972929 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kobus
Jammer!

Als de misdragingen gedaan zijn door clubleden, zou dit toch minstens middels artikel 7 van de statuten aangepakt moeten worden. Of artikel 6, lid 6 als dat niet helpt.
Als het forumleden zijn zou het account (tijdelijk) geblokkeerd kunnen worden.
Dit is in elk geval geen goede zaak... :snif:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-11-2017 08:53 #972930 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kobus
Jammer van die ervaring.
Persoonlijk heb ik hier gelukkig nooit wat van gemerkt binnen onze club. In tegendeel, op evenementen en bijeenkomsten is het altijd heel gezellig.

Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is als zulke dingen voorvallen. De problemen bij het verkopen van onderdelen komen wel bekend voor, maar dan van marktplaats. Lastige dingen om op te lossen omdat het altijd woord tegen woord is, en er niemand kan weten wat nu echt waar is.

Ygis, als ik je een tip mag geven rond kopen/verkopen, wat dat betreft scheelt het een hoop om zo transparant mogelijk te werk te gaan. Als je wat aanbiedt niet eeuwig vasthouden voor dezelfde persoon, tenzij een goede bekende. Wie het eerst komt wie het eerst maalt om afhaken/niet komen opdagen te voorkomen. Wat mij ook goed bevalt is vooraf een prijs afspreken, en pas dingen afgeven of verzenden als er betaald is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-11-2017 09:30 #972931 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kobus
Heel jammer Ygis. Misschien nog een 2e kans? Ik loop hier meer dan 10 jaar rond en herken dit gedrag niet. Al is er rond sleuteldagen in het verleden ook wel eens wat voorgevallen. Over het algemeen is het een prettige club en helpen we elkaar waar het kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-11-2017 10:54 #972935 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Kobus

Ygis67;247632 schreef : Door een aantal vervelende contacten en ervaringen zeg ik hierbij mijn lidmaatschap op.


Jammer dit te lezen!

Voor de formaliteit, het forum staat los van de club. Opzegging van je lidmaatschap kan enkel via mail of post of telefonisch.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
www.volvo300club.nl/berichten.php?conten...rden&menu=overdeclub

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
21-11-2017 22:41 #972993 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Kobus
Een club bestaat uit mensen, diverse karakters, sommige karakters botsen en dat geeft gezeik. Maar dat is in iedere club zo.
Misschien is die gast van het kratje bier het wel vergeten? Ik vergeet om de haverklap om in de mailbox hier te kijken, maar nooit klachten gehad hierover...
Ik weet het niet.

Jammer om te lezen dat het je zoveel energie kost.

Wellicht even overdenken en het een kans gunnen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-11-2017 00:07 #972996 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Kobus
\lijkt me goed dat een vertrouwenscommissie dit oppakt.

Heel vervelend dat je een aantal vervelende ervaringen hebt gehad met leden van de club. Het is goed om hier iets aan te doen, zodat anderen deze ervaringen niet hoeven te ondervinden. Weggaan kan altijd, maar is leuker om met een goed gevoel te doen.

Er is al een bestuurslid die hier mee leest en gereageerd heeft. Ik ga er vanuit dat zij met dit signaal iets doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-12-2017 16:04 #973149 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kobus

Ygis67;247632 schreef : [Topic mag dicht webmaster]


gesloten op verzoek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets