opzegging lidmaatschap

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-07-2022 00:34 #1042208 door V300 register
opzegging lidmaatschap is gemaakt door V300 register
Beste mensen,

Ik heb besloten mijn lidmaatschap van de club op te zeggen. Ik ben een half jaar geleden lid geworden van de VKV en ik heb gemerkt dat die vereniging veel actiever is dan de onze. De huiver die er even was dat onze mooie auto's niet voor vol zouden worden aangezien, is helemaal niet terecht. In tegendeel zelfs, op toertochten ben ik vaak de enige Volvo 340 en dat trekt veel aandacht! Mijn beslissing betekent ook dat ik geen artikelen meer voor de Volvoice zal schrijven en dat ik ook mijn neus niet meer zal laten zien op sleuteldagen. Dat laatste zal niet zoveel uitmaken met de ervaring dat de laatste sleuteldag niet is doorgegaan omdat ik de enige aanmelding was;) Uiteraard blijf ik wel als guest actief op het forum en blijf ik contact houden met de leden die mij dierbaar zijn geworden in de afgelopen 14 jaar van mijn lidmaatschap, zoals Erik, Steven, Andre, Bart en Wouter B.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2022 12:11 #1042216 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic opzegging lidmaatschap
De V3C en het forum is wat activiteit betreft niet echt meer wat het geweest is nee, maar dat hoort er ook wel een beetje bij als het ledenbestand krimpt. Ben zelf zowel lid van de VKV als de V3C, die combinatie bevalt ook prima:y:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-08-2022 12:38 #1042242 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic opzegging lidmaatschap
Ik snap je keuze Wim. Je loopt daarmee voor op een traject dat we als bestuur een jaar geleden hebben ingezet en afgelopen ALV aan de leden is voorgelegd.
Als de komende ALV in maart 2023 instemt, dan gaat V3C over in de VKV in de loop van 2023 :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets