Even voorstellen

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-05-2022 16:48 #1042062 door V300 register
Even voorstellen is gemaakt door V300 register
Hallo beste forumleden,

Mijn naam is Lambert en ik ben sinds een week trots eigenaar van een Volvo 340 DLS. Om deze auto te bezitten is best een emotionele kwestie (zie foto's). Vroeger had mijn vader precies dezelfde auto en uitvoering, namelijk de B19A motor met de vijfbak. Wat mij betreft een hele fijne combinatie.

Ikzelf heb ongeveer 6/7 jaar in en nabij de werkplaats gewerkt als technicus en de laatste jaren als receptionist. Momenteel werk ik héél ergens anders, namelijk bij justitie als aalmoezenier.

Ik hoop op een fijne tijd samen hier en ik zal helpen waar ik kan.

Groet,
Reniér

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-05-2022 10:53 #1042067 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen
Welkom Renier,

Die 340 ziet d'r goed uit op de foto, als ik 't goed zie heeft 'ie ook al gelijk wat ervaring op de Nordschleife, mooi is dat. De B19A is inderdaad een zeer fijn motorblok dat d'r flink aan trekt in zo'n 300-serie. Iets wat menig automobilist niet verwacht als ze zo'n een zien op de weg.
Zoals je misschien ziet is 't forum niet super levendig maar er wordt nog wel regelmatig wat geplaatst. Als je (technische) vragen hebt werkt de zoekfunctie best prima, vooral in het kopje "de showroom" staat vaak veel informatie over bepaalde klussen, onderhoud etc. Anders kun je je vraag altijd ergens in één van de technische vraagbaken plaatsen.

In ieder geval veel plezierige kilometers met 't mooie stukje nostalgie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets