Gezocht: 340 1.4 automaat lenen/huren als verjaardagscadeau

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-04-2021 20:50 #1041099 door V300 register
Beste Volvoliefhebbers,

Graag zou ik een vraag voor willen leggen. Als verjaardagcadeau ben ik op zoek naar een Volvo 340 1.4 automaat die ik een dag kan lenen/huren. De persoon voor wie het cadeau bestemd is heeft echt een bijzondere band met dit model vanwege zijn grote interesse in auto's uit de jaren 80 en 90 én omdat hij als kind veel tijd in 340's heeft doorgebracht. Daarbij is de automaat natuurlijk een bijzonder fenomeen. Ik wil hem graag de ervaring gunnen er ook eens in het echt mee op pad te gaan.

Natuurlijk wordt er voorzichtig en rustig mee omgegaan in het geval we een auto een dag kunnen lenen/huren. En eigenlijk zoek ik een auto meer richting het noordoosten van het land zodat de startplek ook goed te bereiken is. Als ik het goed heb begrepen kan er een aparte autoverzekering voor één dag worden afgesloten zodat in het uitzonderlijke geval er toch iets gebeurt dit niet voor rekening van de uitlener komt.

Ik ben benieuwd of iemand een geschikte auto hiervoor heeft (of iemand anders kent). Alvast dank voor een reactie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-04-2021 23:16 #1041103 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gezocht: 340 1.4 automaat lenen/huren als verjaardagscadeau
Dag Johan,
Wat een leuk idee! Helaas kan ik zelf weinig voor je doen want ik woon juist in het Zuid-westen. Ik hoop dat iemand je kan helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets