Volvo 360 GLE laten taxeren, waar en wat is nodig om mee te nemen?

Lees meer
13-04-2017 12:51 #967187 door E. van Oostveen
Het mooie artikel in het clubblad ga aan hoe belangrijk de keuze voor een verzekeringsmaatschappij kan zijn en ook hoe belangrijk een taxatie van de auto kan zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-04-2017 14:39 #967188 door V300 register

PaulKoerkamp;245071 schreef : ik heb vorige week mijn 360 in de prak gereden, maar meer als een dagwaarde van 700 kreeg ik niet weer. auto was van onder helemaal aangepakt op roest, wielkassen roest vrij. alleen de kofferbak rand was een plekje met roest.


Ik heb meer dan dat gekregen om een eenvoudige 340 DL te laten repareren (bumper, achterlicht en klein stukje uitdeuken/spuiten).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-04-2017 15:59 #967190 door V300 register
Helaas heb je zelf geen inspraak in welke taxateur er komt. Je kan nog zon goede verzekering nemen maar de taxateur van de tegenpartij komt de auto taxeren niet iemand van je eigen maatschappij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-04-2017 18:56 #967197 door V300 register

PaulKoerkamp;245077 schreef : Helaas heb je zelf geen inspraak in welke taxateur er komt. Je kan nog zon goede verzekering nemen maar de taxateur van de tegenpartij komt de auto taxeren niet iemand van je eigen maatschappij


Volgens mij kun je wel een second opinion laten doen als je het niet met het bedrag eens bent?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets