V343 Oettinger Wie kent deze versie
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
(Bericht gewijzigd door bodejodel op 13 juli 2005)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Groetjes,
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
En is een Kurbelwelle niet een nokkenas?
Daar valt makkelijker e.e.a. aan aan te passen dan aan een krukas lijkt me zo.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
De krukas is aangepast/vervangen om de slag te vergroten van 77 naar 88 mm.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
een langere slag, das niet tunen 'volvo style' :-(
wisten jullie dat er ook een 343 'touring' geweest is, die had dezelfde spoilerkit als de oettinger, maar een standaard motor!!
Groetjes Wouter
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
img.photobucket.com/albums/v34/lucrouvroye/ Volvo_343_Oettinger_1979_DE-D.jpg
Blijkbaar heeft Oettinger 343L-etjes als basis gebruikt om de kosten wat te drukken (de L werd toch niet in Duitsland verkocht dus niemand die er ooit aanstoot aan zou nemen)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.