Het grote "Gespot" topic

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
28-08-2022 12:14 #1042256 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Het grote "Gespot" topic
Gisteren zomaar in het wild, nou ja, op een oprit hier in centrum gespot, de rode die Steven zo mooi heeft opgeknapt. Deze dus Zag er in het echt ook zo strak en netjes uit. En erg herkenbaar, strak helder rood, met de zwarte details erop.
Nee, helaas geen beeldmateriaal, ik maak geen foto's van opritten van woningen, laat staan dat ik ze publiceer... Iets met AVG etc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2022 17:07 #1042257 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Het grote "Gespot" topic
Geinig :)

Inmiddels door inruil weer een 340 Winner van '86 staan, dit keer een stofjas blauwe. Kijken wat ik daar nu weer mee ga doen....... maar goed wel eentje voor de kwart regeling. Alles nieuwer dan dat begin ik niet meer aan. Het heeft echt veel moeite gekost om die rode kwijt te raken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
29-08-2022 19:28 #1042259 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Het grote "Gespot" topic

Steven340;n418274 schreef : Geinig :)

Inmiddels door inruil weer een 340 Winner van '86 staan, dit keer een stofjas blauwe. Kijken wat ik daar nu weer mee ga doen....... maar goed wel eentje voor de kwart regeling. Alles nieuwer dan dat begin ik niet meer aan. Het heeft echt veel moeite gekost om die rode kwijt te raken.


Al die moeite om hem kwijt te raken, en dan vind ik hem weer voor je terug, en dan nog wel bijna op de plaats waar je 2 jaar geleden met Eric mijn vorige hebt opgehaald. de rode stond er zonet ook nog/weer.
Overigens snap ik dat kwarttarief voor 340s niet zo, 3 maanden niet mogen rijden voor paar tientjes besparing... Maar goed, dat is een afweging, mag iedereen zelf maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
30-11-2022 20:28 #1042343 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Het grote "Gespot" topic
Vanavond o A73 richting Nijmegen ingehaald door een groene 340 DL automatic uit 1983. (zelf undercover in een electronaangedreven auto). Ik reed keurig 100 o cc, en werd vlotjes voorbij gezoefd. Ieand van hier?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-01-2023 20:09 #1042405 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic

NickN;n418289 schreef : Gespot in Breda een paar weken geleden, vermoedelijk van dezelfde eigenaar aangezien ze dicht bij elkaar stonden. 2x 340 en 1x 360!


Is al weer even geleden dat ik dit topic bekeken heb.
Grappig om te zien, volgens mij 1 van de eerste keren dat m'n auto's gespot zijn.

Ze zijn inderdaad alle 3 van mij. 1 staat momenteel geschorst binnen, de andere 2 rijden we dagelijks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets