Productieaantallen

  • VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
21-10-2004 15:36 #647572 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Productieaantallen
@ Hans Roozendaal: je kan wel het aantal opvragen maar niet de exacte uitvoeringen en kleuren bij mijn weten. Het kan wel maar dat betekent dat een medewerker van een dealer een bestand moet aanvragen bij Volvo NL (wie betaalt dat) en met de kentekens die hieruit komen in het Volvonetwerk de exacte uitvoeringscodes moet opzoeken. vervolgens moet je per modeljaar de betekenissen van deze codes zien te vinden. Dat moet dus per kenteken en per code, a hell of a job dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-10-2004 22:18 #647573 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Productieaantallen
Kan zelfs nog gekker. Wat ik wel het meest interessant vind is er achter te komen hoeveel er nu nog rondrijden per type en in welke kleur. Ben je ook op de Volvo Klassiekerbeurs geweest? Er zijn typeclubs die dus bezig zijn met een register om iedere Volvo van dat type te registreren en te volgen. Tis misschien ook iets voor onze club. Zelf rij ik in een metallic zwarte 360 (driedeurs hatchback) zonder toeters en bellen en ik denk dat er daar niet veel van rondrijden. Maar hoeveel precies vraag ik mij dan af. En wie rijdt daar dan in? etc etc etc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-10-2004 22:41 #647574 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Productieaantallen
da ga nie goed want dan zijn we voordat we het weten een 360 club

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-10-2004 00:15 #647575 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Productieaantallen
Hoezo? Er lopen er hier nog genoeg rond met een 1.4 of 1.7 liter blokje! Zeker ook vanwege de CVT, maar ook gewoon omdat dat toevallig of niet toevallig op hun pad kwam.

Een bezwaar tegen een register opzetten: tis best wel veel werk... en er is nu al grote moeite om het bestuur volledig bemand te hebben, ik denk dat dit meer iets is voor over een paar jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-10-2004 08:19 #647576 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Productieaantallen
Wat al begin is om precies te weten hoeveel en welke 300 serie Volvo's er in de club zijn,zou het goed zijn om bij de ledenadministratie door te geven of er een andere,geen of je er een Volvo 300 serie er bij hebt.
Dat geld ook voor de andere gegevens, zoals adres, telefoonnummer(s) enz...........
Bedankt voor de moeite.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets