× Forum voor alles over de 400 serie, behalve de technische zaken. Offtopic dingen graag in het algemene V3C Café!

Een icoon (waar je niet in gezien wilt worden)...

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-07-2018 07:09 #634912 door V300 register
We zijn als 'Ollanders te normaal voor deze wereld, blijkt maar weer: www.autoblog.nl/nieuws/special-volvo-440-111628

Een leuk artikel over de 440.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-07-2018 22:20 #976060 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Een icoon (waar je niet in gezien wilt worden)...
Ik kan er eerlijk gezegd niet warm voor lopen.
De schrijver spreekt zichzelf in sommige stukken tegen, en ik vraag me af of hij/zijn überhaupt wel ooit in een 300- of 400-serie gezeten heeft als ik dit lees... Bovendien kan ik nog steeds niet plaatsen waar de titel op slaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05-07-2018 09:02 #976069 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Een icoon (waar je niet in gezien wilt worden)...
Ach, sensatie-schrijvers...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
05-07-2018 22:28 #976084 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Een icoon (waar je niet in gezien wilt worden)...
UIteraard mag een schrijver een mening hebben, maar ook na het stuk gelezen te hebben snap ik de titel nog niet echt: de incontinentieluier wordt niet nader verklaard.

Daarbij lijkt het negatiever dan het algemene oordeel, waardoor het de plank nogmaals mis slaat.
En dat is jammer, vooral omdat de 400 wordt neergezet als een degelijke, verstandige, maar daardoor ook wat saaie auto, maar de titel klinkt vooral afzeikerig (en dat had met gebruikmaking van diezelfde incontinentieluier nou weer net niet nodig geweest).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-07-2018 06:39 #976085 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Een icoon (waar je niet in gezien wilt worden)...

maar de titel klinkt vooral afzeikerig (en dat had met gebruikmaking van diezelfde incontinentieluier nou weer net niet nodig geweest).


Hier moest ik wel ff hardop om lachten :humor:

De schrijver heeft ook zijn feiten gewoon niet op een rijtje: in tegenstelling tot wat de schrijver beweert had een 400-serie juist bovenmatig goede rijeigenschappen, om maar wat te noemen. En de 300-serie een goedkoop autootje? Het zal daarom zijn dat deze bij introductie zo'n kritiek kregen op de hoge prijs, en dat de prijs nooit echt goedkoop onder de markt heeft gelegen :S

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-07-2018 10:12 #976086 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Een icoon (waar je niet in gezien wilt worden)...
Op zich is het artikel best wel positief. Het is vast geen sportief sturende auto, maar wel een hele prettige reisauto en het was gewoon een ongelofelijk succesnummer voor Volvo. Vooral veel als leaseauto ingezet en helemaal niet alleen maar voor bejaarden. Dat gold volgens mij voor de 300-serie ook, al heb je daar ook altijd last gehad van een stoffig imago.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets