Geavanceerd zoeken

Zoekresultaten (Gezocht naar: Trailer)

  • V300 register
13-04-2004 12:07
Beantwoord door V300 register in topic Monsterachtige 360 25 16v turbo
Zooow Steven.. dus hij hebt een trailer met raketaandrijving? :-)))

Hehehe, zoiets ja.....

Ah Steven, dus DAT is dat "injection" stukje van jouw 340glt"injection"! Stiekum raketmotoren monteren he? boefje!
  • V300 register
10-04-2004 22:55
Beantwoord door V300 register in topic Monsterachtige 360 25 16v turbo
Zooow Steven.. dus hij hebt een trailer met raketaandrijving? :-)))
  • V300 register
10-04-2004 00:45
Beantwoord door V300 register in topic Monsterachtige 360 25 16v turbo
Ik wil ook best in een van jullie auto's meedoen om te bewijzen dat mijn armen net zo gespierd zijn hoor. Mischien kan ik een trailer regelen en een extra chauffeur, dan kan ik met mn eigen gewone 360, mn GLT en mn 460 komen?
Mag die ook namens de 300 club meedoen?
Ik ga er niet van uit dat de 400 club meedoet, die hebben het wat te druk met elkaar klieren en in de weg zitten, maar t lijkt me wel leuk om de auto's eens op die manier te vergelijken.
04-02-2004 13:33
Beantwoord door in topic volvo uit zweden halen
Hallo Leo,Helaas kan ik je niet veel verder helpen met dit onderwerp. Het enige dat ik weet is dat je de auto niet rijdend NL mag binnenbrengen - vervoer op aanhanger/trailer is verplicht, naar het schijnt. Momenteel ben ik me aan het orienteren op hetzelfde probleem en ik zou je eigenlijk willen vragen of je mij een cc'tje kunt sturen van relevante informatie. Met dank alvastToon
25-11-2003 02:13
Hello Sorry that I write in english, but I can't write dutch.I have a trailerhook for a Volvo 144S 1967.I know its a genuine Volvo product,but the typeplate is missing.To pass the technical test, I do need to know whats written on the plate.Volvo 1400 6......?Draganordning 1200kgMay somebody can help me?Whitout this little plate its impossible to pass the test and immatrikulation of vehikcle with trailerhook wiil be impossible(Switzerland).Looking foreward for reply,kindly Maroni
25-09-2003 11:53
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Hallo Lars,Ik vorig jaar een auto laten brengen van zuid-holland naar zuid limburg voor nog geen 100 euro.Ik ben alleen op dit moment het adres kwijt.Het adres stond in de oldtimer Almanak bij de transport rubriek. Als je interesse hebt wil ik het wel opzoeken. Want voor dit geld kun je niks huren.Succes ermeeRob Stel
24-09-2003 13:09
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Een Amazon mag geremd 1000kg trekken; een Amazon Combi mag geremd 1200kg trekken.E.e.a. alleen als dit op je kentekenbewijs vermeld staat. Kun je in Veendam aanvragen mits je de juiste papierwinkel instuurt.Tevens dien je een goedgkeurde trekhaak te hebben en een rijbewijs BE.Conclusie: een Amazon op een trailer trekken met een Amazon als trekkend voertuig is wettelijk niet toegestaan.
24-09-2003 08:32
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Officieel wordt dat lastig aangezien je trekhaak hoogstwaarschijnlijk geen typegoedkeuringsplaatje heeft met maximaal te trekken gewicht. Moet dan ook op je kentekenbewijs staan (bij mij staat het maximaal gewicht niet ingevuld, heb ook geen typegoedkeuringsplaatje). Anders mag je officieel max 750 kg (gewicht+max laadvermogen) trekken. En dat is in dit geval toch net even niet toereikend...<br>Overigens zag ik laatst zo'n blik-op-de-weg-achtig programma (Rij ik zo) en daarin lieten ze iemand met een klassieke .... zonder typegoedkeuring maar met flinke (ook klassieke) caravan wel doorrijden. Nadat ze even gevoeld hadden of de boel goed vast zat (vraag me af hoe je dat kunt voelen, als je voelt dat het los zit dan ben je volgens mij al heel ver heen...).<br>Groet, <i>Marko</i>
23-09-2003 18:39
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Ik heb inderdaad BE, maar ik vraag me alleen af of ik met een Volvo Amazone Combi een trailer met Amazon erop mag trekken?
23-09-2003 18:24
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Heb je E-rijbewijs? Ik heb ook eens één gehuurd en ben NIET gewaarschuwd dat ik m nodig had (stom van mij, natuurlijk) maar ik ben wel aangehouden. Ik vind dat ze me hadden moeten waarschuwen (ze namen immers ook de moeite mn rijbewijs te copieren)
23-09-2003 16:45
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
probeer eens bij bo-rent ?ik weet het niet, maar die hebben bijna alles
23-09-2003 15:03
Wie weet (ongeving Alkmaar) waar ik aanstaande zaterdag een autoambulance kan huren om mijn zojuist gekochte Amazon op te vervoeren?Tips naar: lars@rengersen.nlAlvast bedanktGroeten Lars
26-04-2001 21:54
Beantwoord door in topic rubbers combi
Om welke rubber gaat het precies? Mijn pa heeft er vorige week een vervangen en hij heeft hem zelf gemaakt. Voor de achterklep van de combi, maar welke precies weet ik niet. De rubber was afkomstig uit een paardentrailer volgens hem. Zelf op maat geknipt en het paste perfect! ik zal hem nog eens vragen wat voor rubber het nu precies was. Succes,Arie-Jan
Weergeven 301 - 313 uit 313 resultaten.