autotrailer / autoambulance huren

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2003 15:03 #55486 door
Wie weet (ongeving Alkmaar) waar ik aanstaande zaterdag een autoambulance kan huren om mijn zojuist gekochte Amazon op te vervoeren?Tips naar: lars@rengersen.nlAlvast bedanktGroeten Lars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2003 16:45 #65654 door
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
probeer eens bij bo-rent ?ik weet het niet, maar die hebben bijna alles

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2003 18:24 #65653 door
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Heb je E-rijbewijs? Ik heb ook eens één gehuurd en ben NIET gewaarschuwd dat ik m nodig had (stom van mij, natuurlijk) maar ik ben wel aangehouden. Ik vind dat ze me hadden moeten waarschuwen (ze namen immers ook de moeite mn rijbewijs te copieren)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2003 18:39 #65652 door
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Ik heb inderdaad BE, maar ik vraag me alleen af of ik met een Volvo Amazone Combi een trailer met Amazon erop mag trekken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 08:32 #65651 door
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Officieel wordt dat lastig aangezien je trekhaak hoogstwaarschijnlijk geen typegoedkeuringsplaatje heeft met maximaal te trekken gewicht. Moet dan ook op je kentekenbewijs staan (bij mij staat het maximaal gewicht niet ingevuld, heb ook geen typegoedkeuringsplaatje). Anders mag je officieel max 750 kg (gewicht+max laadvermogen) trekken. En dat is in dit geval toch net even niet toereikend...<br>Overigens zag ik laatst zo'n blik-op-de-weg-achtig programma (Rij ik zo) en daarin lieten ze iemand met een klassieke .... zonder typegoedkeuring maar met flinke (ook klassieke) caravan wel doorrijden. Nadat ze even gevoeld hadden of de boel goed vast zat (vraag me af hoe je dat kunt voelen, als je voelt dat het los zit dan ben je volgens mij al heel ver heen...).<br>Groet, <i>Marko</i>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 13:09 #65650 door
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Een Amazon mag geremd 1000kg trekken; een Amazon Combi mag geremd 1200kg trekken.E.e.a. alleen als dit op je kentekenbewijs vermeld staat. Kun je in Veendam aanvragen mits je de juiste papierwinkel instuurt.Tevens dien je een goedgkeurde trekhaak te hebben en een rijbewijs BE.Conclusie: een Amazon op een trailer trekken met een Amazon als trekkend voertuig is wettelijk niet toegestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 11:53 #65649 door
Beantwoord door in topic autotrailer / autoambulance huren
Hallo Lars,Ik vorig jaar een auto laten brengen van zuid-holland naar zuid limburg voor nog geen 100 euro.Ik ben alleen op dit moment het adres kwijt.Het adres stond in de oldtimer Almanak bij de transport rubriek. Als je interesse hebt wil ik het wel opzoeken. Want voor dit geld kun je niks huren.Succes ermeeRob Stel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.