remvoering vervangen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 15:36 #57494 door
remvoering vervangen is gemaakt door
De remvoering van mijn amazon trommelrem (voor) is van de schoen losgekomen. Hij zat niet vast met klinknageltjes, maar was gelijmd. Hoe moet ik deze (of een niewe) weer op de schoen bevestigen. Lijm? Of met een montage setje (wat zit hier zoal in en welk bestelnummer is het?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 16:29 #58673 door
Beantwoord door in topic remvoering vervangen
Bij mij zijn de gelijmd, het is lastig om de voering alleen te vervangen.Het beste is gewoon de hele remschoen te vervangen, op de volvo beurs in rosmalen lagen ze voor 4 tientjes per set.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 21:11 #58672 door
Beantwoord door in topic remvoering vervangen
Niks opnieuw lijmen, en zeker niet zelf, gewoon vervangen ze zijn per set van vier te koop.Rijden in oude Volvo is leuk, maar het is ook prettig om optijd stil te staan.vr gr Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 22:33 #58671 door
Beantwoord door in topic remvoering vervangen
Mijn voorkeur gaat uit naar een remrevisie bedrijf te gaan met de oude remschoenen en de bijbehorende remtrommels. Het revisiebedrijf houdt rekening met de diameter van de trommel. Want deze kan een grotere diameter hebben als aflevering fabriek. Lijmen heeft mijn voorkeur in plaats van klinken. Bijgebruik van klinknagels loop je het risico dat de klinknagels te trommel beschadigen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.