ervaring willem nijbeets en veerman Hoogeveen

  • R.P. Leuvenink
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Al vanaf 2002 in bezit van een Amazon.
Lees meer
17-09-2011 09:17 #106095 door R.P. Leuvenink
ervaring willem nijbeets en veerman Hoogeveen is gemaakt door R.P. Leuvenink
Beste Volvo-ers,

Er moet eea gebeuren aan mijn Amazon en wil hem of door Willem en Willem uit Nijbeets laten halen of naar Berry Veerman uit Hoogeveen. Iemand ervaring met een van twee? Indien binnen de perken wil ik ook de reparaties voor APK laten uitvoeren.

Iemand?

MVG
Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2011 09:41 #106096 door Stam
Beantwoord door Stam in topic ervaring willem nijbeets en veerman Hoogeveen
Geen ervaring met genoemde bedrijven. Wellicht ook in de buurt is de combigarage in Westerbroek.
Daar heb ik goede ervaring mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2011 10:09 #106098 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic ervaring willem nijbeets en veerman Hoogeveen
mijn ervaring met willem en willem is goed. :)
zijn altijd hun afspraken met mij nagekomen , leveren goede spullen met correcte afhandeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • R.P. Leuvenink
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Al vanaf 2002 in bezit van een Amazon.
Lees meer
30-09-2011 16:22 #106402 door R.P. Leuvenink
Beantwoord door R.P. Leuvenink in topic ervaring willem nijbeets en veerman Hoogeveen
Even topic wat mij betreft sluiten: heb zaken gedaan met de broeders en pa. Goed! Aardige lui, hart voor de zaak (niet alleen hun eigen maar ook de jouwe) snelle afhandeling, prima. Dit is nog een garage van de oude stempel, en zo hoort t ook met n klassieker!

Maar goed, ik zit ook wel een beetje op een roze wolk want wie had gedacht dat de wagen na 6 jaar stilstand met een paar honderd euro erin weer apk waardig is?! Nu gaan we lekker klussen! :P :D :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.