hydraulische koppeling amazon 1968

Lees meer
18-09-2023 18:17 #204729 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic hydraulische koppeling amazon 1968
Hoi Eric,

Slang zeker vervangen , .onderdeelnummer : 656877 Prijs  : 17,50. Slang moet uiteraard los van de  metalen leiding en die overgang zit op een lastig bereikbare plaats . Zorg er voor ,dat je de leiding heel houdt. Leiding heeft bij het losdraaien van de moer meestal de neiging om mee te draaien. De leiding tordeert en scheurt dan makkelijk. Van te voren kruipolie spuiten .En een  beetje heet stoken zal zeker helpen. Let op ,want de benzine
-leiding zit ook in die buurt! Ik heb dat laatst ook nog gedaan bij de Amazon van mijn zoon . Ging prima .Koop ook een nieuw koperen ringetje voor de plek waar de slang op de hulpcilinder komt. Dit  is dezelfde  ring als die op de hoofdcilinder onder de verloopnippel zit : onderdeelnummer 15311 prijs 0,45 euro per stuk. Controleer ,zoals ik al eerder zei, de afstelpen ,die achter op de hulpcilinder zit ,op roest. Breuk van die pen komt nogal eens voor. Probeer de nieuwe slang zo vast te zetten, dat hij niet te scherpe bochten maakt. Ook de terugtrekveer op de koppelingsgaffel nakijken op roest.

Nou ,succes er mee en we lezen wel  hoe het afloopt. Vriendelijke groet, Niek de Boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-09-2023 00:39 #204737 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic hydraulische koppeling amazon 1968
En als je zelf leidingen gaat maken omdat de oude gebroken is gebruik een stuk gereedschap dat een dubbelle flair kan maken ik heb dit www.remleidingshop.nl/product/draper-d23...koper-cunifer-staal/ voor remleidingen..

succes 

Johan Geers
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2023 15:42 #204770 door Erik van Dommelen
Beantwoord door Erik van Dommelen in topic hydraulische koppeling amazon 1968
Beste leden,  ik heb inderdaad een nieuwe slang / koperen revetjes e.d gekocht, aangesloten, met Dot 3 gevuld en de 
koppeling is weer als vanouds.

bedank allemaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.