revisiemotor 3

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-10-2004 22:15 #54220 door
revisiemotor 3 is gemaakt door
Geachte heer de Vries, Ik spoor prima en bovendien heeft u mij indertijd helemaal nergens de gelegenheid voor gegeven want ik ken u, gelukkig, niet persoonlijk. Als u mijn berichten goed had gelezen zou u nu weten dat ik de auto van iemand heb gekocht die hem 2 jaar daarvoor bij u heeft aangschaft en die er een jaar geleden een revisiemotor (?) heeft laten inzetten. En dat van "lekkere vent ben jij" wil ik bij deze ook gelijk even terugspelen; want waarom doet een zogenaamd ter zake kundige garage onderstaande dingen:
* B18A plaatsen terwijl er een B20B in hoort; zonder de klant hiervan op de hoogte te stellen?
* wel lekker de ontsteking van de B20B overzetten waardoor de B18A nooit lekker zal lopen (vacuumvertraging i.p.v. vervroeging, als deze begrippen u tenminste iets zeggen?!)
* De voeding van de LPG installatie dusdanig aansluiten dat de installatie op het moment van starten spanningsloos is.

De overige reacties over uw bedrijf (zie beide items "revisiemotor" op dit forum) zeggen voldoende...

Discussie gesloten.

En, een gewaarschuwd forum telt voor 2 ! Jesper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-10-2004 23:49 #70753 door
Beantwoord door in topic revisiemotor 3
Mensen kan deze zooi niet via mail uitgevochten worden ? lijkt hier niet echt de plaats voor en zeker niet nu al voor de 3e maal. Ik heb de eerste 2 onderwerpen goed doorgelezen en denk dat hier toch wel genoeg in gezegd is ? Kon me daar nog stil houden maar moet het nu even kwijt

Mensen krijgen hier een slechte naam en ik vind het persoonlijk erg triest om hier je persoonlijke frustratie te ventileren en hiermee iemand die bij anderen waarschijnlijk goed werk heeft geleverd de grond in te trappen voor geheel volvo liefhebbend autofreak publiek.

Kortom erg triest en kinderachtig allemaal, stuur elkaar een mail of wees een echte vent en ga fatsoenlijk met elkaar kletsen met een bak koffie, bereik je toch veel meer mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-10-2004 23:53 #70752 door
Beantwoord door in topic revisiemotor 3
en anders nemen jullie een mediator mee.
Dit forum is niet echt het geschikte medium om zo'n meningsverschil uit te vechten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-10-2004 23:58 #70751 door
Beantwoord door in topic revisiemotor 3
Wie kaatst kan de bal terug verwachten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-10-2004 00:15 #70750 door
Beantwoord door in topic revisiemotor 3
Een forum is er niet voor om één op één meningsverschillen e.d. uit te vechten. Daarentegen is een forum er wel voor om je onderbouwde ervaringen te delen en anderen om reacties/ervaringen te vragen. Zo blijf je zelf scherp en misschien de branche ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.