kachelkabel

Lees meer
23-05-2007 13:00 #51217 door Elly Janssen (GAST)
kachelkabel is gemaakt door Elly Janssen (GAST)
<p>Hallo</p><p>Ik heb een Volvo 144S 1967. Nu heb ik al een tijdje problemen met de kabel van de verwarming.</p><p>De laatste keer heeft iemand de kabel vervangen maar nu blijkt dat de binnenkabel weer uit de buitenkabel is gegaan met als gevolg dat het wieltje niet helemaal teruggaat. Vervelend, zeker in de zomer. Nu weet ik dat die kabel in een klemmetje zit en dat zal wel niet stevig genoeg bevestigd zijn. Is er misschien iemand die dit voor mij zou kunnen repareren.</p><p>Nu doen inmiddels mijn snelheidsmeter en km/teller het ook niet. Dit is waarschijnlijk de kabel die kapot is. </p><p>Als er iemand is die dit voor mij zou willen doen, graag! Uiteraard tegen vergoeding.</p><p>Afstand is geen probleem. Ik woon in Amsterdam maar ben vaak in Venlo. Dus ergens op die route of omgeving. Als iemand het wil doen ben ik al blij.</p><p>vriendelijke groet Elly Janssen</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Mike Willems (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-05-2007 09:39 #85384 door Mike Willems (GAST)
Beantwoord door Mike Willems (GAST) in topic kachelkabel
<p>Dag Elly,</p><p>Ikzelf heb weinig ervaring met 144's. Wat ik je wel zou kunnen adviseren is het contact opnemen met dries bakkenes ( www.volvoklassiekers.nl ). Hij kan je vast advies geven en indien nodig ook de reparatie verzorgen tegen een prettige prijs, heef ook vrijwel altijd de benodigde onderdelen op voorraad. Daarbij komen vaak volvo liefhebers gewoon een bakkie doen dus er is altijd veel kennis aanwezig. Zit in barneveld dus niet al te ver en redelijk opde route naar Venlo.</p><p>Succes,</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.