Hoofdsteunen Katterug, veilig - Ja, lelijk - Ja?

Lees meer
16-05-2016 07:46 #160439 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Hoofdsteunen Katterug, veilig - Ja, lelijk - Ja?
Tja, je hebt er nu over nagedacht en dan is het had-ik-maar gevoel als je ze in de toekomst ooit nodig had gehad niet fijn.
Mocht je je bedenken, dan vind ik de "donuts" van de geselecteerde 3 eigenlijk te modern. Maar als je daar geen moeite mee hebt, waarom kies je dan niet voor de vaste kunststof hoofdsteunen uit een 240? Dan hou je het tenminste Volvo én misschien staat het helemaal niet verkeerd!

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-05-2016 09:08 #160522 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Hoofdsteunen Katterug, veilig - Ja, lelijk - Ja?
De katterug rugleuningen zijn nog lager dan die van de Amazon, dus als je daar hoofdsteunen op wilt maken moeten ze ook nog eens een flink eind boven de leuning staan. Geen gezicht lijkt me. En als je ze niet zo hoog maakt kunnen ze wel eens onveiliger zijn dan zonder hoofdsteunen..

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.