veiligheidsgordels achter 4-deurs

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-03-2002 13:44 #57018 door
wie kan helpen voor het vinden van een gaatje? Ik heb kleine kinderen die ik liever "vastgesnoerd" zie zitten in mijn vier-deurs Amazon van 1965: akkoord, kleine afwijking t.o.v. het strikt originele, maar wel gezocht naar originele Volvo-gordels voor achterin: gevonden! (originele uit de doos of herbruik: kies maar uit!)Maar waar zitten de drie vasthechtingspunten van die gordels? OK "in het midden" achter de zitbank zijn twee gaten voorzien voor de hechtpunten; OK in de C-stijl met zelfs twee mogelijkheden; niet meer OK aan de omgeving van de wielkast: geen bevestigingspunt te bespeuren?! Ik kan maar niet geloven dat Volvo slechts twee van de drie bevestigingspunten voorziet: wie heeft er een model 1970 waar die dingen standaard gemonteerd zijn? Bij onze club in België niet...met dank voor jullie reaktie,met amazonnige groeten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-03-2002 16:55 #60254 door
Beantwoord door in topic veiligheidsgordels achter 4-deurs
Als ik het me goed herinner van de 1966 4-deurs die ik 21 jaar geleden verkocht, zit de bevestiging net achter de rugleuning verscholen. Mijn huidige 1962 4-deurs heeft deze voorziening nog niet.Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-03-2002 20:46 #60253 door
Beantwoord door in topic veiligheidsgordels achter 4-deurs
Ik heb een 70er met de originele gordels achterin. Ik zal eens kijken waar ze zitten, maar waarschijnlijk achter de rugleuning van de bank want de gordels worden nooit gebruikt en hangen (op het bovenste stukje na) in hun geheel erachter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.