Eigenaardig

Lees meer
08-06-2011 21:40 #103661 door Willem van Erp
Eigenaardig is gemaakt door Willem van Erp
Dacht ik in 1984 dat het grappig was dat ik de amazon combi FU-38-15 uit '65 kocht, die indertijd door mijn vader nieuw aangeschaft was bij de lokale dealer Plevier te Schagen. Maar het kan altijd sterker. Vorige week wist ik beslag te leggen op de 544 uit '60 (BT-62-51) die mijn grootvader in 1960 bij dezelfde dealer kocht. Na de restauratie van de eerste (FU-38-15) had ik Gonnie (wederhelft) beloofd wat meer tijd aan het 'gezinsleven' te besteden. Nu is dat al weer een hele tijd geleden en het bloed kruipt waar het niet gaan kan...... Zowel relaties als technische zaken hebben aandacht en onderhoud nodig, wat duurt het langst, dat is de kwestie.....
Willem van Erp, Schagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-06-2011 22:20 #103664 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Eigenaardig

Zowel relaties als technische zaken hebben aandacht en onderhoud nodig, wat duurt het langst, dat is de kwestie.....
Willem van Erp, Schagen.


Ja oke en wat is nu je volgende stap. :?:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-06-2011 16:21 #103678 door Gerben Polder
Beantwoord door Gerben Polder in topic Eigenaardig
Dat is wel heel toevallig inderdaad. Twee generaties wagens die niet op de sloop beland zijn en op het goede moment te koop aangeboden worden. :D
Zoiets verzin je niet. Veel sleutel plezier.

Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-04-2013 18:42 #125639 door Hein Wildenberg
Beantwoord door Hein Wildenberg in topic Eigenaardig
Het is een beetje laat reageren, deze auto heb ik, ik dacht in 1979 gekocht van een dokter in Schagen, groene kleur en in 1983 verkocht. Het was een prima auto, ik ben er diverse malen mee naar Denemarken geweest. De auto is overgespoten door mij in metallic groen en nadat ik hem verkocht heb is hij rood overgespoten met witte z.g. racestrepen aan de zijkant.

Vr. gr. Hein Wildenberg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-04-2013 18:55 #125641 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Eigenaardig
Gaat dat over een van de auto's van Dhr. van Erp?? En ik hoop dat genoemde heer beide relaties in stand weet te houden (die met Gonnie en de auto's dus!)

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
03-04-2013 20:29 #125651 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic Eigenaardig

"Tom Steverink" schreef:
Gaat dat over een van de auto's van Dhr. van Erp?? En ik hoop dat genoemde heer beide relaties in stand weet te houden (die met Gonnie en de auto's dus!)


Het blijft jongleren tussen gezin en Volvo mijn vrouw/gezin is er ondertussen aan gewent, toen de kinderen kleiner waren was het lasitger om een goed evenwicht te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-03-2024 19:39 #1044265 door Wouter Blankevoort
Beantwoord door Wouter Blankevoort in topic Eigenaardig
Hey Willem, 

Wellicht leuk voor in het archief: een foto van de kattenrug in de Beatrix straat. 

Weet jij ondertussen wie de eigenaar van de auto is ? 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.