gereedschap

Lees meer
22-12-2023 18:47 #1043414 door Jan Oudijk
gereedschap is gemaakt door Jan Oudijk
Ik ben bezig met de tochtraampjes van mij deuren van mijn Amazon,nu heb ik nieuwe framepjes voor beide zijde inclusief holle klinknagels binnen gekregen om diverse bevestigings punten er aan te klinken. nu zoek ik het juiste gereedschap om de holle klinknagels te monteren. Dus niet een haler en snapper voor de gewone klinknagel maar voor de holle klinknagel.
Wie kan mij helpen met een adres waar ik dit kan aanschaffen.Gr Jan Oudijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sjef van Giersbergen
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
23-12-2023 12:09 #1043417 door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic gereedschap
Jan,
Bedrijven als Blankers Unusual Classics verkopen traditioneel klinknagel spul. Mogelijk ook wat jij zoekt, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd. 
Als ik mij niet vergis betreft het holle nieten zoals op de foto; die hebben een gat van plm. 2,80 mm. Heb destijds zelf een pons gefabriceerd van plm. 1 mm lang en 2,75 mm doorsnee, makkelijk te draaien uit een stukje hard staal. Als tegenhouder kan desgewenst een  standaard boutje dienen. 
Als mijn aanname over de maatvoering klopt, wil ik het gereedschapje ook wel opsturen. Geef mij dan een adres en stuur het tzt. maar weer retour.
Sjef van Giersbergen.

 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-12-2023 12:23 #1043419 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic gereedschap
Hallo Sjef, ik heb de binnenmaat genomen en is daadwerkelijk 2,75mm Ik neem graag je aan bod aan om het stempel te mogen lenen,mijn nummer is 0652001882 bel me even gr jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.