Volvo 300 Club

  • Alexdepalex Alex (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
02-11-2023 10:21 #1042797 door Alexdepalex Alex (GAST)
Volvo 300 Club is gemaakt door Alexdepalex Alex (GAST)
Beste mensen,

Onlangs had ik vernomen dat de V3C-site ter ziele was gegaan en hopelijk is het net als de club zelf, opgenomen in het VKV bestand.
Echter was mij niet duidelijk of de data van het forum ook mede was gedownload in dit archief of dat het nog beschikbaar was voor toekomstig gebruik?
De sites zijn beide reeds offline of niet toegankelijk.
Er stond ontzettend veel type-specifieke informatie op en leuke oude verhaaltjes.
Heeft iemand het geheel nog in de database staan?
Als ik lid moet worden om hier bij te kunnen, zou ik me eventueel als donerend lid willen registreren.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Alex

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-11-2023 16:46 #1042803 door Stijn v.d. Linde
Beantwoord door Stijn v.d. Linde in topic Volvo 300 Club
Hoi Alex, het V300-forum is als archief opgenomen in dit forum! Nieuwe onderwerpen kunnen in het bestaande VKV-forum worden geplaatst.
www.volvokv.nl/forum/v300c-forum

Voor het overige staat er enige info onder documentatie, maar dat is alleen voor leden toegankelijk.Of alles 1 op 1 is overgenomen weet ik niet, de integratie van het forum heeft al veel inspanning gekost voor de webmaster.

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-11-2023 08:31 #1042812 door Stefan Ruizendaal
Beantwoord door Stefan Ruizendaal in topic Volvo 300 Club
Hoi Alex,

De website van de 300 Club was afgelopen week even onbereikbaar, maar nu werkt het weer. Bedoeling is dat alle informatie van die website wordt opgenomen bij de toekomstige registerpagina van het 300-register binnen de VKV. De link naar het forum van de 300 Club verwijst inmiddels door naar het VKV forum, zie ook de link die Stijn heeft gepost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Alexdepalex Alex (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05-11-2023 04:37 #1042834 door Alexdepalex Alex (GAST)
Beantwoord door Alexdepalex Alex (GAST) in topic Volvo 300 Club
Thanks, heren!
ik ga eventjes een tripje maken in de Wayback machine. ;)
Kijken wat ik nog kan vinden.
Ben een vkv lidmaatschap nog aan het overwegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-11-2023 11:26 #1042839 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Volvo 300 Club
Ik heb het e.e.a. misschien niet zo goed gevolgd, maar begrijp ik nu goed dat de V300 is opgenomen in de VKV, maar de leden niet?
Dat lijkt mij een tegenspraak, een club is toch voornamelijk de leden of was jij geen lid van de 300 Alex?
Kan iemand me bijlichten?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-11-2023 19:05 #1042874 door Stefan Ruizendaal
Beantwoord door Stefan Ruizendaal in topic Volvo 300 Club
Tom,
Als oud-secretaris van de 300 Club kan ik hier wel iets over zeggen. Bij mijn weten is/was Alex al enige tijd geen lid meer van de 300 Club maar nog wel betrokken op het forum. Alle leden hebben de vraag gekregen of ze mee wilden overstappen naar de VKV, maar Alex dan dus niet. Dat verklaart dat hij wel het forum en de website mist, maar lidmaatschap van de VKV nog aan het overwegen is.

@Alex: correct me if i'm wrong

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-11-2023 22:00 #1042877 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Volvo 300 Club
Aha, dank Stefan! Ik vroeg het me gewoon af, maar het is duidelijk nu.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Alexdepalex Alex (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
23-12-2023 12:12 #1043418 door Alexdepalex Alex (GAST)
Beantwoord door Alexdepalex Alex (GAST) in topic Volvo 300 Club

Tom,
Als oud-secretaris van de 300 Club kan ik hier wel iets over zeggen. Bij mijn weten is/was Alex al enige tijd geen lid meer van de 300 Club maar nog wel betrokken op het forum. Alle leden hebben de vraag gekregen of ze mee wilden overstappen naar de VKV, maar Alex dan dus niet. Dat verklaart dat hij wel het forum en de website mist, maar lidmaatschap van de VKV nog aan het overwegen is.

@Alex: correct me if i'm wrong
 
Sorry voor de late reactie, maar dit is helemaal correct. Ben eigenlijk helemaal niet zo online meer vanwege wat beperkingen momenteel.

Nog altijd 'druk' (eigenlijk is iemand anders er druk mee, haha) met de Volvo's, maar ik doe zelf niet zo veel meer, ik laat het werk er meestal aan doen en dat kan ik betalen doordat ik mijn oude voorraad ruil voor arbeid of dit gewoon verkoop op marktplaats.
Zelf kan ik helaas niet meer goed werken aan auto's. Vroeger deed ik een kop vervangen in een paar uur tijd, meestal de avond voordat ik met dezelfde auto naar mijn werk moest. ;)
Maar tegenwoordig doe ik er drie dagen over om een spruitstuk-pakking te vervangen en moet ik daarna drie weken plat liggen om te herstellen - dat is niet leuk meer, maar houdt iets te veel van de 300-series om het te laten gaan. Dus houdt de lelijkste voor mezelf, haha.

Het lidmaatschap had ik inderdaad om niet nader te benoemen reden opgezegd, vond het wel jammer, maar was toch niet meer actief lid. Nu het wat beter gaat heb ik er wel weer tijd / energie voor dus overweeg het uiteraard wel. Zal eens info aanvragen als ik eraan denk. ;)

Groeten en wellicht tot in het nieuwe jaar, fijne feestdagen allemaal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.